כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מסכסך בין לפיד לבנט

השר: אלו הסיבות שמוכיחות כי בנט לא מתכוון לקיים את הרוטציה

השר אלי אבידר ממשיך לערער את יציבות הקואליציה המעורערת גם כך, וטוען בשיחות סגורות שמתפרסמות הערב - "יש עתיד ישנים בעמידה" כאשר הוא מכוון לכך שנפתלי בנט לא באמת מתכוון לקיים את הרוטציה כפי שסוכם | בנוסף אבידר שוטח את הסיבות שמוכיחות את טענתו 

השר: אלו הסיבות שמוכיחות כי בנט לא מתכוון לקיים את הרוטציה
בנט/אבידר/לפיד צילום: אוליביה פיטוסי/נועם ריבקין פנטון/מרים אלסטר, פלאש 90

ממשיך לערער את שלמות הקואליציה: לאחר שכינה אמש (שלישי) את מהלכיו האחרונים של ראש הממשלה נפתלי בנט כ-"טירוף", ממשיך השר לתכנון אסטרטגי, אלי אבידר, לערער על סמכותו של בנט וטוען כי האחרון מציג מצג שווא והוא ממש לא מתכוון לתת ללפיד לכהן אחריו בתפקיד כפי שהוסכם. 

על פי הפרסום הערב (רביעי) ב'חדשות 13', אמר אבידר בשיחות סגורות כי בנט "מרמה" את שר החוץ יאיר לפיד וכי הוא לא מתכוון לקיים את הרוטציה. אבידר אף כינה את מפלגתו של לפיד כ-"ישנים בעמידה". 

השר אבידר תקף בשיחות הסגורות את בנט וטען: "מדיניות בנט, זריעת היסטריה ומניעת החירות, ביטול מתווה הכותל, מסמוס ועדת חקירה לצוללות, וההתנגדות לחוק הנאשם, מוכיחים שבנט וימינה לא מתכוונים לקיים את הרוטציה".

אבידר אף התבטא בשיחות שהתפרסמו הערב כי "נעשה הכל כדי לא לאפשר להם להפיל את ממשלת השינוי". 

כזכור, אמש בעקבות החלטת ראש הממשלה, יחד עם בכירי משרד הבריאות, להחיל החל מיום שישי הקרוב חובת הצגת תו ירוק גם בקניונים ובאזורי המסחר, תקף השר לתכנון אסטרטגי, אלי אבידר את ראש הממשלה נפתלי בנט.

"הפעלת תו ירוק בקניונים - זהו צעד נמהר, ללא הגיון אפידימיולוגי וללא קשר למציאות. זוהי מכה לבעלי העסקים ומכה לאזרחים", תקף השר אבידר. לדבריו, "הציבור הדמוקרטי מאבד את האמון שעוד נותר לו ואשמים הם אלה שנותנים לטירוף הזה יד".

כאמור, אין זו הפעם הראשונה שהשר אבידר יוצא נגד ראש הממשלה בשבועות האחרונים, כאשר הוא התעמת לפני כמה שבועות עם ראש הממשלה, תוך כדי ישיבת הממשלה, מול כל השרים, נגד ההחלטה להפעיל את איכוני השב"כ כשלבסוף ניצח וההחלטה לא אושרה בכנסת, מאחר ולא הושג הרוב הפוליטי.

נפתלי בנט יאיר לפיד אלי אבידר תו ירוק רוטציה בראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד