י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מצבו משתפר

האבא התעורר והוכה בתדהמה: הילדים נהרגו בתאונה

תאונת הדרכים הקטלנית בבנימין בתחילת החודש: יניב מעודד, אב המשפחה שרכבה התנגש ברכב פלסטיני שחצה קו הפרדה רצוף לפני כשבועיים, המשיך בהליך השיקום מהפציעה הקשה שעבר, ועודכן היום כי שני ילדיו, והעובר, סיימו את חייהם בתאונה המחרידה

האבא התעורר והוכה בתדהמה: הילדים נהרגו בתאונה
יניב מעודד צילום: באדיבות המשפחה

יניב מעודד, אב המשפחה שרכבה התנגש ברכב פלסטיני שחצה קו הפרדה רצוף לפני כשבועיים, עודכן היום (רביעי) לראשונה בבשורה הקשה ששני ילדיו - הללי בת ה-6 וטוב ראי בן ה-3 נהרגו בתאונה המחרידה, וכך גם על מות העובר שנשאה אשתו ברחמה.

פרופ' פייר זינגר, מבית החולים בילינסון, אמר: "מצבו של יניב השתפר ברמה שיכולנו לשוחח איתו ולמסור לו את הבשורות הקשות שחיכו לו. זה נעשה בצורה עדינה עם כל הסבלנות הדרושה ובליווי של אנשי מקצוע, עובדים סוציאליים וקרובי משפחתו. יניב נשאר עטוף באהבה של קרובי המשפחה. ואנו נמשיך ללוות אותו בעתיד". 

ילדיו של יניב נהרגו לפני שבועיים בכניסת שבת, במהלך תאונת דרכים קשה סמוך לעופרים. כזכור, בתאונה הייתה מעורבת משפחת מעודד, מהישוב ברוכין שבשומרון. אם אב ו-2 ילדים.

נהג ערבי שיצא מהכפר שקבא, עם רכב בלי רשיון שהורד מהכביש ("משטובה"), ביצע פניית פרסה פרועה באמצע הכביש, כתוצאה מכך הרכבים התנגשו. שני הנוסעים ב"משטובה" נהרגו במקום, ושני ילדי משפחת מעודד שעברו להתגורר בברוכין רק לפני כמה ימים נהרגו אף הם.

תאונת הדרכים הקשה התרחשה ביום שישי באזור השעה 15:30 בכביש 446 בצומת עופרים עם מעורבות רכב ישראלי ופלסטיני. לאחר החילוץ שארך כחמישים דק', וביצוע פעולות של צוותי הרפואה, נקבע מותם של שלושה: 2 פלשתינאים מהרכב הראשון, וילד כבן 6 שהוצא מהרכב השני. בבית החולים נקבע מותה של ילדה נוספת - הללי מעודד ז"ל.

ההערכה במשטרה כי הרכב הפלסטיני ביצע פניית פרסה בקו הפרדה רצוף - כשהרכב הישראלי הגיע מהנתיב הנגדי והתנגש בו. בעת החקירה שנערכה במשטרה אמש, עלה כי הרכב הפלסטיני הוא רכב שהועבר לפירוק והיה אסור בשימוש.

אסון משפחת מעודד תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד