כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מה נהיה מהמקום הזה?"

‏"למי אכפת שאתה רופא?": הצעקות ברחוב כשאישה התעלפה

ד"ר לירן נבט גולן, סיפר על מקרה חריג בו ספג צעקות מבן אדם אלים כאשר ניסה לעזור לאישה שהתעלפה באמצע הרחוב. "האיש גדול המימדים התקרב אליי בצורה מאיימת, כך שהייתי משוכנע שיתקוף אותי וצעק: 'למי אכפת שאתה רופא? מה נהיית פרופסור?!'", סיפר הד"ר ותהה: ‏"איך מקדמים פה חוק איסור הפרעה לרופא במילוי תפקידו?", שאל גולן.

‏"למי אכפת שאתה רופא?": הצעקות ברחוב כשאישה התעלפה
החייאה. אילוסטרציה צילום: דוברות איחוד הצלה

ד"ר לירן נבט גולן, שיתף עם אלפי עוקביו ברשת החברתית טוויטר, מקרה חריג בו ספג צעקות מבן אדם אלים כאשר ניסה לעזור לאישה שהתעלפה באמצע הרחוב. לסיום תהה: ‏"איך מקדמים פה חוק איסור הפרעה לרופא במילוי תפקידו?".

"מעט נסער מאירועי הערב", כתב גולן, "כשהלכתי ברחוב ראיתי אישה צעירה על הרצפה וסביבה אנשים, לכן ניגשתי לבדוק אם צריכה עזרה. הצגתי את עצמי בתור רופא, והסתבר לי ממנה שהתעלפה. בדקתי אותה ולפי מה שתיארה החלטתי להזמין אמבולנס למקום. מיד לאחר מכן החלה לפרכס".

"‏עובר אורח שהגיע למקום צעק מיד שיש להכניס אותה לרכב שלו כדי שייקח אותה לבית החולים. הסברתי לו שאני רופא וכבר הזמנו אמבולנס ואין צורך. האיש גדול המימדים התקרב אליי בצורה מאיימת, כך שהייתי משוכנע שיתקוף אותי וצעק: 'למי אכפת שאתה רופא? מה נהיית פרופסור?!'", תיאר הד"ר.

"אני בינתיים תמכתי בחולה שתשב לאחר שסיימה לפרכס. עוברי אורח אחרים הרגיעו אותו עד שעזב את המקום. מד"א הגיעו ולקחו אותה לבית החולים כשהיא מרגישה טוב", סיפר.

הוא סיים את תיאור האירוע עם שאלה נוקבת: "ואני נשארתי עם השאלה - מה נהיה מהמקום הזה? ‏איך מקדמים פה חוק איסור הפרעה לרופא במילוי תפקידו? לא שמישהו יאכוף אותו, אבל לפחות משהו".

עזרה ראשונה רופא התעלפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד