כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עליית מדרגה חמורה

המשטרה הגרמנית עצרה מתנגדי חיסונים שתכננו להרוג את המושל

המשטרה הגרמנית ביצעה ביום רביעי פשיטות נגד מכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים בתגובה למזימה להרוג את מושל מדינת סקסוניה

המשטרה הגרמנית עצרה מתנגדי חיסונים שתכננו להרוג את המושל
משטרה בגרמניה צילום: pixabay

המשטרה הגרמנית עצרה פעילים מתנגדי חיסונים, אשר הואשמו בשימוש בפלטפורמת טלגרם, כדי לדון בהריגת מייקל קרטשמר, שעומד בראש מדינה שבה שיעורי ההידבקות בקורונה הם מהגבוהים בגרמניה ושיעורי החיסונים הם הנמוכים ביותר, כך אמרה המשטרה.

חברי הארגון בדרזדן, תכננו להצטייד בנשק חם, כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס, על פי הדיווח, משטרת סקסוניה אישרה את המעצרים שהתבצעו בחמישה נכסים בדרזדן, בירת סקסוניה, ואחד בעיירה הסמוכה היידנאו, שם נערכו חיפושים אחר חשודים.

מעל 100 חברי הקבוצה שיתפו מידע על מדיניות המדינה בנוגע לנגיף הקורונה, על פי הדו"ח, משתתפים קראו לשימוש "בכוח מזוין במידת הצורך". שישה חברים מהקבוצה נמצאים בחקירה - חמישה גברים ואישה אחת, כולם אזרחים גרמנים, בגילאי 32 עד 64, כך אמר דובר המשטרה טום ברנהרדט. הוא אמר כי "המשטרה מצאה חלקי נשק וכלי נשק, אך לא ברור אם הם מסוגלים לירות, אם הם תקינים" הדובר אמר כי המשטרה חוקרת.

הקנצלר החדש, אולף שולץ, אמר ביום רביעי לפרלמנט כי "לא נשלים עם מיעוט קטן של קיצונים חסרי עמוד שדרה שמנסים לכפות את רצונם על כל החברה שלנו".

ההפגנות נגד הגבלות חדשות על לא מחוסנים, ותוכניות להפיכת חיסונים לחובה עבור קבוצות מסוימות בגרמניה, הפכו לאחרונה לאלימות יותר, עם התגברות ההתקפות על רופאים, פוליטיקאים ועיתונאים. ב-16 במרץ, החיסונים יהפכו לחובה עבור אנשים העובדים בבתי חולים, בתי אבות ומתקנים רפואיים אחרים על רקע גל רביעי חזק של הנגיף.

הממשלה חיזקה את ההגבלות על אנשים לא מחוסנים, ואסרה עליהם להיכנס למקומות ציבוריים, למסעדות ולמקומות מסחר לא חיוניים.

משטרת גרמניה מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד