ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"נגד יעדים עוינים"

דיווח סורי: חייל נהרג בתקיפה שמיוחסת לישראל

‏גורם צבאי סורי מסר כי בשעה 00:50 חיל האוויר הישראלי שיגר כמה טילים מאזור הגולן לעבר כמה עמדות בדרום המדינה. מערכות הנ"מ הופעלו בעקבות התקיפה ויירטו את רובם. חייל סורי נהרג ונגרמו נזקים

דיווח סורי: חייל נהרג בתקיפה שמיוחסת לישראל
תקיפה בסוריה צילום: צילום מסך מתוך הטלוויזיה הסורית

הלילה דיווחה סוריה על הפעלת מערכות הנ"מ "נגד יעדים עוינים" בפרברי דמשק. עם פי הדיווח חייל סורי נהרג. כך דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית של סוריה SANA. לטענת סוריה, רוב הטילים יורטו, אך דיווחה כי חייל אחד נהרג ושהתקיפות גרמו לנזק מהותי.

דיווחים לא מאומתים ברשתות החברתיות בסוריה טענו כי התקיפות התרחשו ליד נמל התעופה בדמשק, יעד נפוץ לתקיפות ישראליות המבקשות לסכל משלוחי נשק איראניים.

ישראל ביצעה על פי פרסומים זרים מאות תקיפות על מטרות בתוך סוריה במהלך השנים האחרונות, אך ממעטת להכיר או לדון במבצעים כאלה. רבות מהתקיפות בעבר כוונו לשדה התעופה הראשי בבירה דמשק, שדרכו גם מאמינים כי איראן מעבירה נשק מתקדם לנציגיה ברחבי המזרח התיכון.

בתוך כך רשת פוקס ניוז האמריקאית מדווחת, כי ב-14 בדצמבר צבא ארה"ב יירט מל"ט תקיפה של המיליציות השיעיות הפועלות בחסות איראן בדרכו לתקוף את בסיס א-תנף שבסוריה, שם נמצאים כ-200 חיילים אמריקנים.

סוריה תקיפה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד