כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בבית מוסלמי

אנחת רווחה: נעמי בת ה-13 אותרה בבוליביה

נערה בת 13 ממשפחה דתית בארגנטינה נעלמה, ארגון הביטחון של הקהילה היהודית פעל כדי לאסוף כל פרט בכדי לאתר את הנערה שיצאה מבלי להשאיר עקבות | אחרי חיפושים נרחבים, בסיוע צוות מתנדבים, אותרה הנערה בביתו של מוסלמי בבוליביה

אנחת רווחה: נעמי בת ה-13 אותרה בבוליביה
נעמי בת ה-13 במצלמות האבטחה, יוצאת מביתה צילום: מצלמות אבטחה

לאחר דרמה גדולה וחיפושים נרחבים, בעקבות נערה בת 13, ממשפחה דתית בארגנטינה שנעלמה אתמול בלילה, הנערה נמצאה בריאה ושלמה בביתו של מוסלמי בבוליביה אותו הכירה ברשת הטיק-טוק.

ארגון ה-DAC היהודי הפעיל לחצים כבדים בכדי להחזיר את הנערה. הארגון הגיע לאביו של הנער בבוליביה אליו נסעה הנערה, שם הם לחצו עליו למצוא את הנעדרת, כך הם הצליחו לאתר את הבית בו שהתה הנערה. כוחות המשטרה בבוליביה הגיעו לדירה של המשפחה המוסלמית שם היא שהתה, חולצה, ושבה למשפחתה בארגנטינה.

כפי שדווח מוקדם יותר הבוקר, ארגון הביטחון של הקהילה היהודית ה-DAC, פעל יחד עם כוחות הצלה בבואנוס איירס לאסוף כל פרט בכדי לאתר אותה, אחרי שנעלמה אתמול בלילה (שעון מקומי). על פי הדיווחים בקהילות היהודיות, הנערה נעמי שורוף, הכירה מישהו באינטרנט מבוליביה, ואז נעלמה מביתה.

בשעות הערב המוקדמות אתמול בארגנטינה, הגיש אביה גיז'רמו שורוף, תלונה בתחנת המשטרה 13C בקרבת ביתם, על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', הבת בת ה-13 הגיעה לחנות הבשר של אביה ואמרה שהיא הולכת לנוח בביתה. כאשר האמא של הילדה חזרה הביתה, היא גילתה פתק של 'ברוכים הבאים' עם צורת לב, ופתק נוסף בו כתבה הבת שהיא כבר חוזרת. ההורים המתינו מספר שעות ומשלא שבה הגישו תלונה במשטרה.

החיפושים הקדחתניים אחריה נמשכו אל תוך הלילה ובקהילה היהודית בבואנוס איירס, פרסמו בקשה להתפלל לשלומה, "אנו מתפללים לשלומה של נעמי, ודורשים מהרשויות לעשות כל מאמץ למציאתה".

החשש בקהילה, שכאמור התאמת, היה שהנערה התפתה ללכת אחרי מישהו מבוליביה, מאחר והגבול פרוץ בין שתי המדינות.

נשיא וועד הקהילות בארגנטינה אליהו המרה, פרסם דרישה מרשויות הביטחון בארגנטינה לפעול במהירות ולעשות כל מאמץ לאתר את הנערה. הוא אמר ל'בחדרי חרדים', כי "יש להם את כל האמצעים לאתר אותה, הזמן כאן פועל לרעתנו".

יהודים ארגנטינה חטיפה בוליביה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד