ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
שוב זה קורה

בשל תקלה טכנית: ניתן לטוס בהצגת תוצאה שלילית בלבד

משרד הבריאות מעדכן הבוקר על תקלה טכנית - שבגינה נאלץ להודיע כי ניתן לעלות על מטוס ללא הטופס החשוב | הטסים נדרשים לעת עתה להצגת תוצאה שלילית בלבד 

בשל תקלה טכנית: ניתן לטוס בהצגת תוצאה שלילית בלבד
חרדים בנתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

לא פעם ראשונה: בשל תקלה טכנית באתר 'הרמזור' של משרד הבריאות - לא ניתן בשלב זה למלא טופס הצהרת נוסע נכנס. כידוע, את הטופס נדרשים למלא הטסים ב-48 שעות טרם הטיסה - ובו מציינים פרטים מזהים כגון: מקומות בהם ביקרתם לאחרונה, אישור הצהרות בריאות, וכן פרטים על מקום הבידוד ועוד.  

אך כאמור, בשל התקלה, באופן זמני יורשה ישראלי וזר בעל אשרת שהייה, לעלות למטוס - בכפוף להצגת תוצאת בדיקת pcr שלילית שנעשתה במהלך 72 שעות שלפני ההמראה או בדיקת אנטיגן שלילית שנעשתה במהלך 24 שעות שלפני ההמראה - והוא לא יידרש למלא את הטופס. 

כזכור, כל השבים לישראל נדרשים לבצע בדיקת PCR עם כניסתם לישראל ולהיכנס לבידוד: מחוסן או מחלים – יוכלו לצאת מבידוד לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה-3 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון).

מחוסן/מחלים המגיע ממדינה אדומה יכנס לבידוד של 7 ימים ויוכל לצאת מבידוד לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה-7 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון).

מי שאינו מחוסן או מחלים - יוכל לצאת מבידוד רק לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה-7 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון).

משרד הבריאות בדיקת קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד