כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"גורמים פופוליסטיים"

מסתירה מידע מרה"מ? שרת החינוך מגיבה לטענות

לאחר שנטען כי שרת החינוך, יפעת-שאשא ביטון, ביקשה מהעובדים במשרדה להסתיר מראש הממשלה נפתלי בנט, מידע אודות נגיף הקורונה, בכיתות הלימוד - משיבים במשרד החינוך ותוקפים: "גורמים עלומי שם ופופוליסטיים במשרד הבריאות" 

מסתירה מידע מרה"מ? שרת החינוך מגיבה לטענות
משרד הבריאות צילום: פלאש 90

במשרד החינוך דוחים הבוקר (חמישי) על הסף את הטענות של "גורמים עלומי שם במשרד הבריאות" אודות אי דיווח הנתונים הקשורים בתכנית 'הכיתה הירוקה' כפי שפורסם אמש. ומכנים את גורמי משרד הבריאות 'פופוליסטיים'. 

כזכור, אמש התפרסם בערוץ 12, כי שרת החינוך יפעת שאשא ביטון דרשה מעובדיה להסתיר את נתוני התחלואה במערכת החינוך - מראש הממשלה נפתלי בנט, בשל חששה כי כיתות במודל 'הכיתה הירוקה' שמטרתו להשאיר את הלימודים פתוחים - יסגרו.

אך היום כאמור, הודיעו במשרד החינוך כי הם "מצרים על הדרך הפופוליסטית שבחרו אותם גורמים עלומים במשרד הבריאות לפגוע באנשי המקצוע של המשרד", נכתב. 

במשרד החינוך אף שטחו את העובדות "הנכונות" לשיטתם בנוגע למודל: "תכנית 'הכיתה הירוקה' פועלת במשותף עם משרד הבריאות, בראשות הד"ר שרון אלרואי פרייס וגורמי המקצוע של משרד הביטחון, בראשותו של פרויקטור "הכיתה הירוקה" ו"מגן חינוך" במשרד הביטחון, ד"ר יובל כהן. 

בנוסף טוענים הבוקר במשרד החינוך כי הנתונים חשופים באופן מלא ושקוף במערכות המידע המשותפות של שלושת המשרדים (בריאות, ביטחון וחינוך).

עוד הם טוענים כי ניתוח הנתונים והממצאים השוטפים בוצע בידי נציגי משרד הבריאות ומשרד הביטחון ובשיתוף עם נציגי משרד החינוך, לקראת הצגתם בפני ראש הממשלה. וכן כי הצגתם נעשתה על ידי אנשי משרד הבריאות.

 

קורונה משרד החינוך יפעת שאשא ביטון משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד