י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
כשל ניסיון ההרדמה

הח"כ הרפורמי מצהיר: אני יודע שהממשלה תקדם את מתווה הכותל

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', הולכת ומתחזקת ההערכה כי כשל ניסיון ההרדמה מצד הממשלה בדבר יישום מתווה הכותל. אחרי השר נחמן שי שהצהיר כי המתווה יקודם, גם הח"כ הרפורמי גלעד קריב מצהיר היום חד משמעית כי המתווה יקודם וייושם עוד בקדנציה הזאת 

הח"כ הרפורמי מצהיר: אני יודע שהממשלה תקדם את מתווה הכותל
גלעד קריב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לצד ההבהרה של שר התפוצות נחמן שי, שפרסמנו שלשום ב'בחדרי חרדים', גם נציג הרפורמים בכנסת, חבר הכנסת
גלעד קריב, חושף את ניסיון התרגיל של הממשלה, ואומר כי מתווה הכותל יקודם בממשלה הנוכחית.

בראיון ל'ערוץ כנסת' נשאל היום (חמישי), חבר הכנסת גלעד קריב, האם יפרק את הממשלה במקרה ומתווה הכותל לא יקודם, והוא השיב: "אני לא מחברי הקואליציה שעסוקים להמציא עילות לפירוק הקואליציה כי אני יודע שהממשלה הולכת לקדם את העניין".

לדברי קריב, "כשם שלמתן כהנא וחבריו, שאני מאוד מעריך, יש נושאים שחשובים להם בנושא דת ומדינה וכולנו מגוייסים לקדם אותם כמו הכשרות והגיור. גם לצד שלנו יש נושאים חשובים בענייני דת ומדינה".

בדבריו הוא מודה כי לא את כל הנושאים יצליחו לקדם בממשלה הזו, "לא נשיג הכל כמו נישואים אזרחיים", אומר קריב, "אבל יהיה מתווה כותל בממשלה הזו". הוא אף הציע, "מוזמנים לבדוק אותי בסוף הקדנציה‬".

כזכור, השבוע דיווחנו ב'בחדרי חרדים' לפי בכירים בממשלה כי הושגה הבנה בין מרכיבי הממשלה כי יישום מתווה הכותל יוקפא לעת עתה, בין הסיבות "כדי לא לתת דלק לחרדים". לדברי אותו בכיר, שמאוחר יותר השבוע נחשף כי מדובר בניסיון תרגיל כדי להרדים את השטח ולהכשיר את יישום המתווה באופן שקט מתחת לראדר התקשורתי.

מתווה הכותל גלעד קריב נחמן שי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד