כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
התהפך ונפצע באורח קשה

8 פצועים בשתי תאונות דרכים בכביש 1

כוחות ההצלה הוזעקו הערב לטפל במספר זירות במקביל: שתי תאונות דרכים בכביש 1 בירושלים; נהג רכב שהתהפך על צדו ונפצע באורח קשה. 7 פצועים נוספים פונו לבתי החולים

8 פצועים בשתי תאונות דרכים בכביש 1
תאונות בכביש 1 צילום: דוברות איחוד הצלה

כוחות ההצלה הוזעקו הערב לטיפול בנפגעים בשתי תאונות דרכים שהתרחשו בכביש 1 - בהן נפצעו 8 בני אדם, אחד במצב קשה ו-7 פצועים באורח בינוני וקל.

סביב השעה 20:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על ת.ד. שהתרחשה בכביש 1, ממחלף שער הגיא לשורש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 5 פצועים, בהם 1 שנפצע באורח קשה, כבן 40 עם פגיעה רב מערכתית ו-1 באורח קל, לבי"ח הדסה עין כרם ו-3 במצב קל לבי"ח שערי צדק.

"תוך כדי נסיעה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות מספר כלי רכב כשאחד מהרכבים התהפך על צדו. נהג הרכב שהתהפך נפצע באורח קשה והיה לכוד ברכבו" סיפר אברהם קוזלובסקי, חובש באיחוד הצלה שהעניק סיוע ראשוני לנפגעים.

דני שמואלי, חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה ולאחר שחולץ ע"י צוותי הכיבוי הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קשה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירה לפצוע בינוני שפונה לבית חולים בניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה ולארבעה נפגעים נוספים במצב קל שפונו לבתי החולים באמבולנסים של איחוד הצלה".

דקות ספורות לפני אותה התאונה הקשה, אירעה תאונה נוספת בכביש 1 בסמוך למבשרת ציון. מדובר בתאונה עם מעורבות מספר כלי רכב. מהזירה פונו שני נפגעים באורח קל.

תאונות דרכים תאונה כביש 1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד