כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בשכונה החרדית | צפו

"שים לו אזיקים בידיים": נעצר ערבי שהתעלל בבעל מוגבלות

"אנחנו משטרה, יש לך חקירה": כך נשמע ערבי תושב מזרח ירשלים, אומר לחסר ישע בתיעוד שהעלה לרשת ה'טיק טוק' | החשוד תיעד עצמו מתעלל בצעיר החרדי תוך שהוא מתחזה לשוטר ומנסה להפחידו, אמש הוא נעצר לחקירה | צפו בתיעוד

"שים לו אזיקים בידיים": נעצר ערבי שהתעלל בבעל מוגבלות
ההתעללות צילום: צילום מסך

תושב מזרח ירושלים נעצר אתמול (חמישי) בחשד שהתעלל בחסר ישע, תושב שכונת סנהדריה בבירה. החשוד נעצר בשל סרטון שפרסם ברשת החברתית 'טיק טוק', ובו הוא נראה מתחזה לשוטר ומתעלל בצעיר. "אנחנו משטרה", נשמע הערבי אומר לאחר שביקש מחסר הישע תעודת זהות. "אתה, יש לך חקירה, אתה מגיע אליי למגרש הרוסים". הסרטון צולם ברחוב בר אילן ועורר סערה רבה.

מהמשטרה נמסר כי אמש היא פתחה בבדיקה בעקבות סרטון שהופץ ברשת החברתית, ובו עפ"י החשד, חשוד התחזה לשוטר במהלך שיחה עם אדם אחר ברחוב והחל מתעמר בו תוך הפחדה כי ייעצר. "בפעילות מהירה ונחושה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, אותר במהלך הלילה החשוד במעשה. החשוד, תושב בית חנינא בשנות העשרים לחייו, נעצר והועבר לחקירה במשטרה", נמסר מהמשטרה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה עם פרסום למפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, וביקש ממנו להביא למעצרו של המתעלל. "לעצור מייד את האנטישמי, מקומו בכלא", אמר. בן גביר הוסיף כי "מדובר במתעלל סדרתי שבחר לפגוע ביהודים, להתעלל בהם ולזכות על חשבונם בתשומת לב ציבורית. המשטרה צריכה לעצור אותו, ולהושיבו בכלא".

בן גביר הזהיר בפנייתו למפקד המחוז כי אם המשטרה לא תטפל באירועים כאלו ביד קשה, המצב יחמיר ומקרים כאלו יתגברו. "צריכים להעניש את האנטישמים הבזויים האלו שפוגעים ביהודים ולהרתיע אחרים מלבצע בעתיד מעשים דומים".

התעללות בחסר ישע בית חנינא טיק טוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד