כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הכבאים שבורים

אסון בלונדון: שני זוגות תאומים, בני פחות מ-5 נספו בשריפה

ארבעה ילדים נספו בשריפה שפרצה בבית בדרום לונדון. ההרוגים הם שני זוגות תאומים, ככל הנראה בני משפחה אחת, הם חולצו מהמבנה לאחר שכוחות הכיבוי השתלטו על הלהבות, אך מתו מפציעותיהם בבית החולים

אסון בלונדון: שני זוגות תאומים, בני פחות מ-5 נספו בשריפה
כיבוי שריפה בלונדון. אילוסטרציה צילום: רשות הכיבוי של לונדון

ארבעה ילדים מתחת לגיל חמש, שני זוגות תאומים, מתו בשריפה שפרצה בבית בדרום לונדון אתמול (חמישי) בשעות הערב. הקורבנות, שככל הנראה בני אותה משפחה מורחבת, הוצאו מהתופת על ידי כבאים, אך לא ניתן היה להציל אותם למרות ניסיונות החייאה אינטנסיביים. כך מדווח ה'דיילי מייל'.

על פי הדיווח, הילדים הקטנים היו לבד בבית כאשר כוחות הכיבוי של לונדון הגיעו, אך עדיין לא ידוע אם מישהו נמלט מהשריפה לפני תחילת החילוץ.

שכנים טענו שהילדים כולם מתחת לגיל חמש, היו שתי קבוצות של "תאומים מתוקים ומאושרים", טרם ידוע על איש שהיה איתם בבית בעת פרוץ השריפה, או כיצד פרצה השריפה. ממשטרת המטרופולין נמסר כי קרובי משפחתם של הילדים מודעים למצב ומקבלים תמיכה, אך לא בוצעו כל מעצרים בחשד לרשלנות.

יותר מ-60 כבאים בשמונה כבאיות הגיעו אל מוקד השריפה בסביבות השעה 19:00 אמש. כבאים עם בלוני חמצן נאבקו להיכנס לתוך האש כדי לחלץ את הילדים, כך אמר נציב הכבאות בלונדון, אנדי רו. הוא אמר שהטרגדיה הותירה את הצוותים שלו שבורים ומתוסכלים לאחר שלא הצליחו להציל את הילדים.

שריפה בבית לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד