כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"החוק שיכבה את האור"

המסר המאיים של הח"כ מרע"מ: "לא חוששים"

חבר הכנסת וליד טאהא, יו"ר סיעת רע"מ, הסביר בפוסט בפייסבוק על חוק החשמל, והעביר דרכו מסר מאיים לחבריו בקואליציה: "הוכחנו שאנחנו לא חוששים מהאתגרים"

 המסר המאיים של הח"כ מרע"מ: "לא חוששים"
ואליד טאהא צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

העימות בקואליציה סביב חוק החשמל נמשך. לאחר שנטש את מליאת הכנסת וזעם על שרת הפנים אילת שקד, יו"ר סיעת רע"מ, חבר הכנסת וליד טאהא, העביר מסר מאיים לקואליציה.

טאהא כתב ברשומה שפרסם בשפה הערבית בדף הפייסבוק שלו: "חוק החשמל - או שיאיר את הבתים בחברה הערבית בצורה חוקית ומוסדרת, או שיכבה את האור על התקופה הזאת. כבר הוכחנו ברע"ם שאנחנו לא חוששים מהאתגרים".

ביום רביעי האחרון התפתח עימות בין טאהא לשרת הפנים, איילת שקד, סביב סוגיית חוק החשמל, שהיה נדמה כי בקואליציה הצליחו להתגבר על המשוכה. אך ביום רביעי האחרון השיבה שקד במליאת הכנסת לשאילתא של חה"כ יריב לוין מ'הליכוד', שמי שירצה להתחבר לחשמל, זה יעלה לו מאות אלפי שקלים לאחר העברת החוק.

טאהא צייץ בתגובה בטוויטר: "‏איילת שקד מפיצה שקרים על גובה התשלום שיעלה למי שירצה להתחבר לחשמל אחרי שהחוק עובר!? אז לכל אלה שהאמינו לה, העלות היא בדיוק אותה עלות שישלם תושב לרשות מקומית", כתב ולאחר מכן נטש את המליאה והשאיר את הקואליציה בסכנת הפסד הצבעות.

חוק החשמל ווליד טאהא איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד