כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

לאחר הדיווח: ב'אקווריום ישראל' מבהירים: לא הייתה דליפה ואין נפגעים

לאחר שדווח על דליפת חומרים מסוכנים בגן התנ"כי - מבהירים ב'אקווריום ישראל' כי לא היתה שום דליפה וכן אין נפגעים | במד"א מסרו כי צוותי הארגון בדקו ארבעה אנשים 

לאחר הדיווח: ב'אקווריום ישראל' מבהירים: לא הייתה דליפה ואין נפגעים
גן החיות התנכ"י בירושלים צילום: הדס פרוש פלאש 90

בארגון כבאות והצלה מסרו מוקדם יותר היום (שני) כי סביב השעה 13:30 התקבל דיווח על חשש לדליפת חומרים מסוכנים באקווריום של גן החיות התנ"כי בירושלים. "צוותי כבאות והצלה שהגיעו למקום זיהו על פי החשד דליפת חומרים מסוכנים ופועלים כעת לטיפול במפגע", מסרו בארגון והוסיפו כי במקום מספר נפגעים המקבלים טיפול מגורמי הרפואה.

אך ב'אקווריום ישראל' סותרים כעת את הדיווח וטוענים כי לא היתה שום דליפה ואין כלל נפגעים. "במהלך תהליך חיטוי שגרתי באקווריום ישראל, הורגש ריח של כלור באוויר. הדבר עורר חשש לדליפה, ועל מנת לנקוט במשנה זהירות פונה הקהל וצוות העובדים מיידית, נערכה סריקה במבנה נפתחו מנהרות האוורור והעניין דווח מיידית לגורמי החירום", נמסר. 

עוד הבהירו ב'אקווריום ישראל' כי לאחר בדיקה התברר שמקור הריח שהורגש הוא ממהילת שני חומרים וכי לא הייתה כלל דליפה. "אין נפגעים והאקווריום נערך לחזרה לשגרה". 

במד"א עדכנו כי צוותי הארגון בדקו סה"כ 4 אנשים שנחשפו לחומר ניקוי לאחר עירבוב עם חומר ניקוי נוסף ולא נזקקו להמשך טיפול ולא פונו לבית חולים.

גן החיות התנ''כי ירושלים חומרים מסוכנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד