י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מנהיג ללא עוררין

ניצח ללא קרב: לפיד יישאר יו"ר יש עתיד

בשל העובדה שאף אדם אחר לא העמיד את עצמו להתמודדות על ראשות 'יש עתיד' עד לתאריך הסופי, במפלגה הודיעו כי יו"ר המפלגה הנוכחי מזה 8 שנים, ימשיך בתפקידו, ללא קיום בחירות • מי הוא ואיזה הוא? אתם כבר יודעים

ניצח ללא קרב: לפיד יישאר יו"ר יש עתיד
יאיר לפיד צילום: Gili Yaari/Flash90

מנכ"לית מפלגת 'יש עתיד' מודיעה היום (שני) כי יאיר לפיד, יו"ר המפלגה הנוכחי, ימשיך בתפקידו לאחר שאף אדם אחר לא הגיש מועמדות מולו.

במפלגה הודיעו לפני כמה חודשים כי בכוונתם לקיים בחירות על ראשות המפלגה, כמעט עשור לאחר שהמפלגה הוקמה. אלא שהיום עבר התאריך בו ניתן להגיש מועמדות, ורק לפיד הגיש, כך שבוועידת המפלגה שתכונס בחודש הבא, לא יתקיימו בחירות.

"בפרק הזמן שבו ניתן היה להגיש מועמדות לתפקיד יו"ר יש עתיד הוגשה מועמדות אחת העומדת בתנאי תקנון המפלגה - על-ידי יו"ר המפלגה המכהן, שר החוץ חה"כ יאיר לפיד", מסרה אטל הובן, מנכ"לית 'יש עתיד'.

"בנסיבות אלה החליטה הנהלת המפלגה, כי תאושר בחירתו של השר לפיד לתפקיד יו"ר המפלגה, ללא צורך בהליך בחירה בקרב חברי הוועידה".

עם זאת יצוין כי כן יתקיימו פריימריז פנימיים לבחירת הרשימה לכנסת הבאה. הדבר לא ישפיע על המיקומים או התפקידים בכנסת הנוכחית, אך מעניין יהיה לגלות האם תהיה תזוזה דרמטית למעלה או למטה בין השרים והח"כים המכהנים מטעם המפלגה.

יאיר לפיד יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד