כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"פגיעה הרסנית"

הסרטון של נתניהו באנגלית עורר זעם בקואליציה

רוב ראשי סיעות הקואליציה פנו במכתב ליו"ר הכנסת, בו הם דורשים ממנו לדון במליאה על סרטונים שפרסם באנגלית יו"ר האופוזיציה. "הצטרף לארגונים שמבקשים להרע לישראל, הפך לחלק ממפיצי ההסתה"

הסרטון של נתניהו באנגלית עורר זעם בקואליציה
בנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

בצעד חריג, רוב ראשי סיעות הקואליציה שלחו מכתב ליו"ר הכנסת, מיקי לוי, בו דרשו ממנו לקיים דיון בעניינו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, שמפרסם סרטונים באנגלית. כך דווח ב"ווינט".

רוב ראשי הסיעות, למעט "ימינה" ו"כחול לבן", שלא מתנגדת למכתב, הסבירו ללוי על סרטון שהפיץ נתניהו בחמישי האחרון באנגלית, בו "יו"ר האופוזיציה תוקף את ממשלת ישראל, טוען לקץ הדמוקרטיה בשל צעדי הממשלה "

בפניה שהעבירו כתבו: "'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו', אך מה רבה ההפתעה שהסרטון החותר באופן חד-משמעי תחת חוסנה של ישראל, ערכיה והעומדים בראשה הופץ על ידי מי שכיהן כראש הממשלה עד לא מכבר וכעת מתנהג כמו אחרון אויבי ישראל".

"פעולותיו של יו"ר האופוזיציה ברשתות החברתיות מהוות פלטפורמה להמשך הפצת דיבתה של ישראל בעולם ונותנות חומר נוסף לאלו המבקשים לפגוע בנו, ביציבותנו ובחוסננו". כך לטענתם.

"לאור הרצון לערער את יציבות ממשלת וכנסת ישראל, אבקש כי פגיעתו ההרסנית של יו"ר האופוזיציה בביטחונה ובערכיה של מדינת ישראל, כאילו היה אחד מהארגונים הקיצוניים אשר מבקשים את השמדתה של מדינתנו, תובא לדיון על גבי מליאת הכנסת ותדון על ידי חבריה".

מהליכוד נמסר בתגובה: "מי שמוציא את דיבתה של ישראל זו הקואליציה של בנט וגדעון סער שמחוקקת חוקים איראניים ואנטי-דמוקרטים - צנזורה על הרשתות החברתיות, חיפוש בבתים בלי צו שופט וחוקים לפסילת מועמדים לראשות ממשלה".

בנימין נתניהו מיקי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד