י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חסרי בושה

נלכדה כנופיה שבזזה בתים הרוסים של קורבנות הטורנדו

"ביזה וגניבה לא יתקבלו בסובלנות". קבוצת אמריקנים חסרי בושה נלכדה לאחר שבזזה בתים שנהרסו בסופת הטורנדו אשר פקדה את קנטקי. התובע הכללי של המדינה הזהיר את מי שחשבו לנסות את מזלם כי מעשים שכאלו יטופלו בחומרה

נלכדה כנופיה שבזזה בתים הרוסים של קורבנות הטורנדו
חלקה מהבוזזים צילום: משטרת קנטקי

כנופיית בוזזים נתפסה גונבת מבתים הרוסים של קורבנות טורנדו שפקד את מדינת קנטקי בארצות הברית. על פי החשד, קבוצת הבוזזים הגיע לאזור שנפגע במיוחד מהטורנדו ביום שישי האחרון, ופשטה על הבתים ההרוסים. כך על פי השריף ג'ון היידן ממחוז גרייבס.

שוטרים ובלשים תפסו את הקבוצה בזמן שניסו להימלט מהאזור עם מספר כלי רכב פגומים, כלי הרכב היו בבעלותם של קורבנות טורנדו, שמאושפזים בבתי החולים, או מתו בסופה, כך אמר השריף היידן.

חלק מהבוזזים בבית המשפט.

כאשר הם נעצרו, חברי הקבוצה סיפקו גרסאות סותרות וחלקם טענו כי קיבלו אישור להיות במקום, דבר שהשוטרים הפריכו לאחר יצירת קשר עם בעלי הבית. כאשר הם נעצרו, נמצא עליהם סם מסוג מתאמפטמין.

ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי זאת לא הייתה הפעם הראשונה שבוזזים גנבו מבתיהם של קורבנות הטורנדו האחרונים. ביום שישי, ארבעה גברים ממדינת מישיגן נעצרו בפרינסטון הסמוכה, לאחר שניסו לגנוב כלי רכב שנפגעו בסערה מבתיהם של הקורבנות. בתגובה למעצרים, התובע הכללי של קנטקי, דניאל קמרון, הזהיר: "ביזה וגניבה לא יתקבלו בסובלנות".

ביזה טורנדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד