כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"נגמר לי הביטוח"

כך האם ל-16 מחסידות גור צפתה את מותה

מרת פנינה מושקוביץ ע"ה, מחסידות גור באשדוד, שמעה מרופא לפני 4 שנים כי נותרו לה "מקסימום חודש וחצי לחיות". היא נהגה לטפל באמה, ואמרה אז כי "בזכותה אמשיך לחיות". לפני כחודש האמא נפטרה, ובתה המנוחה בישרה למשפחה: "נגמר לי הביטוח". לפני 5 ימים היא נפטרה

כך האם ל-16 מחסידות גור צפתה את מותה
בית קברות צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יחיאל ברונר, המייעץ ומכוון בני נוער, פרסם היום (שלישי) פוסט בפייסבוק, בו סיפר מקרה נפלא על אישה חרדית שהמשיכה לחיות ארבע שנים, למרות קביעה של רופא, לפיה נותרו לה "מקסימום חודש וחצי לחיות". 

ברונר סיפר כי הגיע לנחם את משפחת המנוחה מרת פנינה מושקוביץ ע"ה, מחסידות גור באשדוד, שנפטרה לפני מספר ימים כשהיא בת 66 בפטירתה.

"יוצא עכשיו מניחום אבלים אצל משפחת מושקוביץ באשדוד", סיפר ברונר, "המשפחה יושבת שבעה על אם המשפחה, הגב' פנינה מושקוביץ ע"ה, אם לששה עשר ילדים, שנפטרה לאחר מחלה קשה".

הוא סיפר כי בעלה של המנוחה, סיפר לו את מה שאירע במהלך השנים האחרונות, בנוגע למצבה הרפואי של אשתו: "לפני למעלה מארבע שנים, נתגלתה אצלה המחלה. הרופא ראה את הבדיקות ואמר לה: 'יש לך מקסימום חודש וחצי לחיות'".

לדברי הבעל, "כששבה לביתה, היא אמרה לבני הבית: 'אני מטפלת באמא שלי המבוגרת והחולנית, בזכותה, אמשיך לחיות'. כך היא עברה ארבע שנים לגמרי לא קלות, כשהיא משלבת טיפול באם וטיפולים בעצמה".

כאן הוא סיפר על התפנית בעלילה, המרגשת והכואבת גם יחד: "לפני חודש וחצי, נפטרה האם בשיבה טובה. כשהגיעה הבשורה מבית החולים על פטירת האם, נענתה ואמרה: 'נגמר לי הביטוח'".

"ואכן, חודש וחצי בדיוק לאחר פטירת האם, נפטרה הבת המסורה", תיאר הבעל. ברונר סיים: "יהי זכרה ברוך, ואנחנו נתחזק בכל מאודנו בכיבוד הורינו ויקוים בנו 'למען יאריכון ימיך'".

גור אשדוד סרטן כיבוד אם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד