כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יצא בהוראה חריפה

לאחר הזעזוע בנתיבות: הרב סיכל כינוס של מתנגדי חיסונים

אחרי הצפצוף על המרא דאתרא בנתיבות, רבה הראשי של אשדוד הגר"י שיינין, הורה שלא לאפשר קיום כינוסים באשדוד, של מתנגדי חיסונים. הרב אף התקשר בעצמו לגבאי בית כנסת שם אמור היה להתקיים היום כינוס בנושא "אחרית הימים" והורה להודיע מיידית על ביטול הכינוס

לאחר הזעזוע בנתיבות: הרב סיכל כינוס של מתנגדי חיסונים
הרב יוסף שיינין צילום: יעקב כהן, פלאש 90

אחרי מחדל נתיבות: רבה הראשי של אשדוד, הגאון רבי יוסף שיינין, הורה אמש (שלישי) שלא לאפשר קיום כינוסים באשדוד, מטעם גורמים המעודדים התנגדות לחיסונים מפני נגיף הקורונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עסקנים שפנו אל הרב בשאלה, האם לאפשר כינוס "בעניין הגאולה" ונגד החיסונים - נענו בשלילה.

הרב הורה לא לאפשר את קיום הכינוסים בבית הכנסת: "הם נגד גדולי ישראל! אסור לסייע להם בשום צורה".

הרב אף התקשר בעצמו לגבאי בית כנסת, שם אמור היה להתקיים מחר כינוס בנושא "אחרית הימים" והורה להודיע מיידית על ביטול הכינוס.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם ב'בחדרי חרדים', תיעוד שהסעיר את המגזר החרדי, שבו נראה הגאון רבי שמואל מונטג, רב הקהילה החרדית בנתיבות, מגיע לכינוס של אנשים המסרבים להתחסן מפני נגיף הקורונה, וביקש למנוע את המשך ההרצאה.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נצפה הרב נכנס לכינוס וניגש למרצה דניאל עשור. הרב אמר: "יידעו אותי שבמסגרת הדיבורים, דיברת נגד החיסונים".

כשהמרצה ענה בחיוב - הרב ביקש ממנו לעצור ואמר כי ההתנגדות לחיסונים עומדת בניגוד לדעתם של גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, אך המרצה התנגד לדברי הרב מונטג ואמר כי "המקורות של גדולי ישראל אינם אמינים".

הרב מונטג פנה לקהל, וביקש מכולם לעזוב את הכינוס, אך בקהל הגיבו בקולות וברעשים. גם לאחר שאחד מהמארגנים ביקש מהקהל להיות בשקט ולכבד את הרב - הקהל סירב להתפנות מהמקום.

גורם בבית הרב מונטג אמר אז ל'בחדרי חרדים' כי המארגנים לא פרסמו כי מדובר בכינוס נגד חיסוני הקורונה. "הם לקחו מקום, וקיימו בו כינוס. רק לאחר מכן נודע לרב כי מדובר בכינוס של מתנגדי חיסונים". לדבריו, "לא מדובר בקהל של תושבי נתיבות בלבד".

סרבני חיסונים מתנגדי חיסון הרב יוסף שיינין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד