י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"פעל ופועל הפוך"

מתיחות בליכוד: נתניהו יוצא בגלוי נגד המועמד לרשת אותו

ראש האופוזיציה תקף את קבוצת מתפקדי הליכוד, שלדבריו רובם אנשי שמאל שרוצים להחליף את הנהגת המפלגה: "לרסק את הליכוד מבפנים" | באופן מפתיע, הוא כיוון את האש כלפי בכיר המפלגה, ישראל כץ: "יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה"

מתיחות בליכוד: נתניהו יוצא בגלוי נגד המועמד לרשת אותו
נתניהו וכץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל התחממות בתחרות של בכירי המפלגה על ראשות הליכוד ביום שאחרי בנימין נתניהו, ראש המפלגה תוקף בחריפות באופן גלוי ופומבי את אחד המועמדים הפוטנציאליים, ה"ה חבר הכנסת ישראל כץ.

נתניהו כתב פוסט ברשתות החברתיות נגד קבוצת 'הליכודניקים החדשים' שנמצאת בתוך 'הליכוד', וכתב כי הם, "אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ"סוסים טרויאנים" כדי לרסק את הליכוד מבפנים".

"אנשי 'הליכודניקים החדשים', רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי ״הדגלים השחורים״, מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים", כתב נתניהו.

לאחר שהסביר על הקבוצה, חשף נתניהו באופן חריג כי ישראל כץ, המשמש כיו"ר מזכירות 'הליכוד', שמסרב לטענתו לפעול נגדם: "איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף! לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה".

לדברי נתניהו, "אני ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך", כתב.

הוא רמז לסיום, "מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד והעתיד של כולנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך".

דבריו של נתניהו מגיעים למרות התחממות ביחסים בין השניים לאחרונה, שכלל גם פגישות וארוחות משותפת ומתועדות יחד עם בנות הזוג רונית כץ ושרה נתניהו, מה שהתפרש לרבים כתמיכה של נתניהו בישראל כץ כמועמד המועדף עליו לאחר שיפרוש מההנהגה.

אלא שייתכן וראש האופוזיציה חשב שכץ מתחזק יותר מדי, שכן לאחרונה חברי הכנסת דוד אמסלם ודוד ביטן הודיעו כי הם תומכים בכץ ביום שאחרי נתניהו, ואולי הוא חושש מהאפשרות שישראל כץ יתמודד מולו עוד לפני שיפרוש לביתו.

ישראל כץ בנימין נתניהו הליכודניקים החדשים מפלגת הליכוד מרכז הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד