כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בשורה מעוררת תקווה

צבא ארה"ב מפתח חיסון יעיל נגד כל גרסאות הקורונה

במכון מחקר צבאי בארה"ב צפויים להכריז בקרוב על חיסון שיעיל מול כל הווריאנטים של נגיף הקורונה. בדיקות שלב 1 בבני אדם הסתיימו בתחילת חודש דצמבר, עם תוצאות חיוביות, כעת ממתינים לתוצאות בדיקה סופית

צבא ארה"ב מפתח חיסון יעיל נגד כל גרסאות הקורונה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

מדענים במכון המחקר של צבא ארה"ב בבסיס 'וולטר ריד' צפויים להכריז בתוך שבועות כי פיתחו בהצלחה חיסון יעיל נגד קורונה וכל הגרסאות שלו, כולל אומיקרון, כמו גם נגד וירוסים ממקור הסארס, שהרגו מיליונים של אנשים ברחבי העולם.

ההישג הוא תוצאה של כמעט שנתיים של עבודה שכללה כמעט את כל 2,500 החוקרים של וולטר ריד, כך דיווח האתר הצבאי Defense One.

על פי הדיווח, ניסויים על בעלי חיים נערכו מוקדם יותר השנה בחיסון של וולטר ריד, עם תוצאות שהוכחו כחיוביות ומשביעות רצון.

בדיקות שלב 1 בבני אדם הסתיימו בתחילת חודש דצמבר, גם הן עם תוצאות חיוביות, עכשיו ממתינים לתוצאות בדיקה סופית. השלב הבא יהיה לראות כיצד החיסון מגיב לאחר שייצר אינטראקציה עם אנשים שחוסנו בעבר או נדבקו בעבר בקורונה. "אנחנו צריכים להעריך את זה בסביבה האמיתית ולנסות להבין איך החיסון מתפקד במספרים הרבה יותר גדולים של אנשים שכבר חוסנו במשהו אחר בתחילה, או שכבר היו חולים", אמר ד"ר קייבון מודראד, מנהל אגף ענף מחלות זיהומיות של וולטר ריד.

"החלטנו להסתכל על התהליך הארוך ולא רק להתמקד בהופעתה המקורית של הסארס, ובמקום זאת להבין שווירוסים עוברים מוטציות, יהיו גרסאות שיצוצו, וירוסים עתידיים שעשויים להופיע במונחים של מינים חדשים. הפלטפורמה והגישה שלנו יכשירו אנשים להיות מוכנים לכך", הוסיף.

קורונה חיסון ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד