ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חיפושים נרחבים

משפחתו של תלמיד הישיבה חוששת: "טרופי דאגה"

בני משפחתו של אפרים, תלמיד ישיבה בן 22 שנעדר מאז תחילת השבוע, מביעים חשש כבד לשלומו. אימו שיגרה הודעה שבה ביקשה להתפלל: "אנחנו כאן טרופי דאגה" | החיפושים מתרכזים באזור מירון, שם שוהים כעת בני המשפחה המודאגים | כל הפרטים

משפחתו של תלמיד הישיבה חוששת: "טרופי דאגה"
הצעיר החרדי שנעדר צילום: באדיבות המצלם

נמשכים החיפושים אחר תלמיד הישיבה מירושלים, שנעדר מאז יום שני ולפי הערכה עשוי להיות באזור הצפון. אתמול (רביעי) ביקשה המשטרה את עזרת הציבור. הנעדר, העונה לשם אפרים, בן 22, נראה לאחרונה סמוך לציון הרשב"י במירון, שם גם מתרכזים כעת החיפושים אחריו.

בהודעה ששיגרה אימו של הנער לחברותיה, היא מגוללת את שאירע מאז הפעם האחרונה שבנה יצר קשר עם בני המשפחה. "אנחנו כאן טרופי דאגה", כתבה האם בהודעה המטלטלת.

לפי גרסתה של האם, בנה שהה במירון בשבת האחרונה, וביום שני הוא יצר עמה קשר וסיפר לה כי הכיר אדם ב'הכנסת אורחים', אשר המליץ לו על ישיבה ביבניאל שלדבריו, "ממש כדאי לו להגיע אליה". האם המודאגת ביקשה מבנה שיגיע הביתה ושם ידברו על הנושא. "הוא אמר לי שאין לו עוד כסף ברב-קו, ושממש סוער ומאד קשה לחזור ככה", סיפרה האם, "בכל זאת ביקש שאברר לו זמני אוטובוסים לירושלים, אחרי כמה דקות הוא התקשר ואמר שהפסיד את האוטובוס ויראה כבר מה לעשות".

לטענת האם, לאחר שנרטב מהגשם השוטף, הוריד הבן את הכובע והחליפה, אך "למרבה הצער, כשהוריד את החליפה השאיר שם בטעות גם את הנייד שלו". "הקשר איתו ניתק ולכן אחרי עשרות שיחות שניסינו אליו, (כמובן הנייד בכלל לא איתו) החלטנו ביום שלישי בבוקר לנסוע אליו למירון", הוסיפה האם.
 
"כל הזמן מרחף החשש הגדול, אולי בכל זאת הוא החליט לצאת להתבודדות קלה או לחפש מחסה באיזה יער או ואדי, ומצבו מסכן חיים". כתבה האם המודאגת. בהודעתה ביקשה האם להתפלל לשלומו: אפרים נחום בן לאה.

תאורו, כפי שפרסמה המשטרה: גובהו כ-1.85 מטר, מבנה גופו רזה, גוון עורו בהיר, מרכיב משקפי ראיה ולפניו זקן קצר. מהמשטרה נמסר אמש כי כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש לפנות למוקדי 100 של משטרת ישראל או לתחנת מוריה בטלפון 02-5683200.

נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד