כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר הסדר הטיעון

ביהדות התורה תומכים בדרעי: "עינוי דין בגלל הדאגה לספרדים"

חברי הכנסת של יהדות התורה שגרו בזה אחר זה הודעת תמיכה ליו"ר ש"ס דרעי לאחר חתימתו על הסדר טיעון במסגרתו יתפטר מהכנסת. גפני: "נעשה כל מאמץ ע"י הרשויות לאכיפת החוק, לפגוע בו ובציבור שהוא מייצג"

ביהדות התורה תומכים בדרעי: "עינוי דין בגלל הדאגה לספרדים"
דרעי/גפני/ליצמן צילום: באדיבות המצלם

פרידת דרעי מהכנסת: גם בסיעת יהדות התורה מחזקים את יושב ראש ש"ס חבר הכנסת דרעי שחתם מוקדם יותר היום (חמישי) על הסדר טיעון עם הפרקליטות במסגרתו יודה בעבירות מס, ישלם קנס ויתפטר מהכנסת באופן זמני, כשסוגיית הקלון עדיין לוטה בערפל.

ביהדות התורה שיגרו הודעות תמיכה בדרעי, וטענו כי מדובר ברדיפה, רק בגלל פעילותו של דרעי למען הציבור הספרדי בארץ וכמי שהוביל את הקמת תנועת ש"ס.

חבר הכנסת גפני מסר: "אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס, מגדולי הלוחמים נגד הממשלה הרעה הזאת, ושותף איתנו למאבקים למען הציבור בישראל, היהדות החרדית ולומדי התורה, נעשה כל מאמץ ע"י הרשויות לאכיפת החוק, לפגוע בו ובציבור שהוא מייצג".

לדברי גפני, "זהו עינוי דין של למעלה משש שנים כשבסופו הרצון שלהם להוציא אותו מהכנסת, אין ספק כי אם היה מדובר באדם אחר היו מגיעים להסדר מקל, כמקובל בנושאים מסוג זה״, שהוא חיזק אותו ״אני מחזק את ידיו ומקווה שימשיך בעבודתו עבודת הקודש להגדיל תורה ולהאדירה".

חבר הכנסת מאיר פרוש חיזק אף הוא את דרעי: "אני מחזק את ידיו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, אשר משמש כשליח ציבור נאמן לשולחיו ומוסר את נפשו למען התורה ולומדיה. אני בטוח שהרב דרעי ימשיך לפעול עם היכולת והניסיון הרב בפעולותיו הציבוריות, לטובת הציבור בישראל״, מסר

ח"כ ישראל אייכלר תקף את הפרקליטות "אני מברך את ידידי הרב אריה דרעי שהר העלילות נגדו התכווץ ונמוג, לאחר שש שנות עינוי דין כשהקולר המשפטי תלוי על צווארו. שוב הוכח שמשטר הכפירה אינו ראוי לאמון הציבור האמוני בשום דבר ועניין. "אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר", אמר

לדברי אייכלר "זה כבר יותר משלושים שנה שהרב אריה דרעי נרדף על ידי המשטר החילוני, בגלל שפרץ את חומות האוצר הסגור בפני החרדים ופתח את שערי השלטון לעדות המזרח. הוא החל לאפשר גם ללומדי תורה ולילדי החרדים לזכות לסיוע ממשלתי, אחת מני אלף, לעומת מה שמקבלים כל בני הדתות והכתות האחרות במדינה״.

עוד מסר אייכלר כי הרדיפה כנגד דרעי בפעם השנייה היא "בעיקר הוא נרדף על צוואר, על שבשליחותו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הוא פתח את שערי מוסדות הרווחה והחינוך ליהדות המזרח, שקופחה במשך יובל שנים ויותר".

יהדות התורה הסדר טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד