כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המדור השבועי

מי הפיק את הכותרת הכי מזעזעת על חומש?

הסיקור השבועי: התיאור על חומש ב'בקהילה', אותו תיאור אך פחות יצירתי ב'הדרך', המצווה טאנץ ב'העולם החרדי', השער המושלם של 'די וואך', השער הצבעוני של 'רגע' והכתבות במגזין של סאטמר על רקע האסיפה ההיסטורית

מי הפיק את הכותרת הכי מזעזעת על חומש?
שבועונים פרשת שמות צילום: עיבוד 'בחדרי חרדים'

משפחה אכן מתחדש השבוע עם משרד חדש, אך הכותרת הראשית בשער מסקרת דווקא דמות שכבר תפסה כותרות רבות בשבועות האחרונים, ופחות יכולה להיחשב כאייטם יוצא דופן.

בקהילה מסקר את אחד הנושאים הכי בוערים שהעסיקו השבוע את מדינת ישראל כולה. הצבעים, המילים והגרפיקה הזועקת - מייצרים כותרת מיוחדת, מזעזעת ומרהיבה במיוחד.

גם הדרך בחר באותו נושא, בפיגוע ליד חומש ובסערה שבאה בעקבותיו, אך היצירתיות בשער פחות בולטת.

העולם החרדי הביא תמונה מיוחדת של האדמו"ר מבאבוב-45, בעת ריקוד מצווה טאנץ. אמנם לא החתונה הכי מדוברת השבוע, אך כמנהגו, העולם החרדי מביא דווקא את האירוע שאולי לא יתפוס כותרות במגזינים האחרים.

די וואך עשה בחירה נכונה ויפה. שני האירועים הכי מדוברים בניו יורק החרדית, ואולי, הכי מדוברים בקרב היהדות החרדית כולה.

מגזין רגע מביא שער צבעוני ומדהים עם יובל שנות מוסיקה לענק הזמר מרדכי בן דוד, המעצמה שרוצה לבלוע אזור סחר משגשג, פיגוע הטרור בחומש, העסקה של דרעי, השיטפונות בעולם והטייפון בפיליפינים.

הציבור החרדי מביא את האירוע הענק שנערך לילדי מונסי, לצד תמונה מרהיבה של האדמו"ר מגור, כשפניו רושפות אש בעת סידור קידושין בחופה.

שער מגזין במה מחזיר אותנו 80 שנה לאחור אל יסוד מפעל הטהרה של גדולי הדורות לפני קום המדינה עם סיפורים היסטוריים מרתקים. בנוסף, מדור חדש מביא את סיפורן של הקהילות היהודיות בגולה בשיחה שבועית עם נשות הקהילות, בליווי תמונות מרהיבות.

בחצרות של סאטמר מביא כמובן את האסיפה ההיסטורית בקרית יואל במהלכה הוכרזו "תקנות העיר", לצד כתבה על האסיפה הגדולה בעיר סאטמר בהונגריה בשנת תרח"צ לתקן תקנות העיר, ע"י רב העיר סאטמאר האדמו"ר הדברי יואל זצ"ל.

 

שבועונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד