א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
ר"מ ומשגיח רוחני

אבל בחסידות: החוזר של האדמו"ר הלך לעולמו

מחצר חסידות ויז'ניץ נעקרה דמותו של הגאון החסיד רבי חיים יצחק צוקרמן זצ"ל, מגדולי המשפיעים בחצר החסידות ומראשי ה'חוזרים' על תורת הרבי בטישים. כיהן כמשגיח רוחני בישיבת רוז'ין סאדיגורה ונפטר לאחר חודשים בהם היה ללא הכרה. אבל גדול בחסידות ויז'ניץ עם פטירתו

אבל בחסידות: החוזר של האדמו"ר הלך לעולמו
הגה"ח רבי חיים יצחק צוקרמן זצ"ל צילום: מהנעשה והנשמע

ברוך דיין האמת: בצער רב הגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו של הגאון החסיד רבי חיים יצחק הכהן צוקרמן זצ"ל, שכיהן בתפקיד ר"מ ומשגיח רוחני בישיבת 'ישועות משה' בקרית ויז'ניץ בבני ברק ובישיבת רוז'ין סאדיגורה בב"ב והוא בן 51 בלבד בפטירתו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני שנתיים חלה ל"ע במחלה הקשה והנוראה, מאז החלים בחסדי שמים ועד לפני מספר חודשים עוד השתתף בטיש בליל שבת עד שעה מאוחרת בהיותו מהחוזרים על תורת הרבי מויז'ניץ, כששב לביתו שעתיים לאחר מכן, התמוטט ופונה לבית החולים ומאז היה ללא הכרה במצב קשה מאוד. תפילות רבים נישאו לרפואתו, אך למגינת לב הבוקר השיב את נשמתו ליוצרה. 

הגה"ח רבי חיים יצחק צוקרמן זצ"ל נולד בט"ז אב תש"ל לאביו הרב הגאון רבי רפאל שמחה הכהן צוקרמן שליט"א, ראש כולל ביאלא במודיעין עילית ולאמו הרבנית רבקה שתחי' מנהלת בית ספר חורב ברמת גן, בתו של הגאון רבי שמואל ברוך ורנר זצ"ל ראב"ד תל אביב. 

בבחרותו למד בישיבת 'כוכב מיעקב' טשעבין ובהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי', בתו של הרה"ח הנגיד רבי שמואל יהודה דאסקל ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ. 

היה מהדמויות החשובות בחצר החסידות, ומגדולי המשפיעים ומראשי ה'חוזרים' על תורת האדמו"ר מויז'ניץ והיה משפיע רבות בשנים בארגון 'צעירי ויזניץ' וחבר ההנהלה.

היה קרוב לאדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל וכן לבנו האדמו"ר שליט"א שחיבבו וקרבו. 

במשך שנים הרביץ תורה וחסידות בישיבת ויז'ניץ לצעירים 'ישועות משה' בקריה בבני ברק שם נערץ על ידי הבחורים, כמו כן בישיבת רוז'ין סאדיגורה בבני ברק. 

במעמד כבוד התורה בישיבת לצעירים ויז'ניץ

אחד החסידים מספר ל'בחדרי חרדים': "הוא היה זה שקירב הרבה בחורים שלמדו ביישוב הישן, ליטאים, שהתקרבו לחצר הקודש ויז'ניץ ללמוד במחיצת הרבי ה'ישועות משה' זצ"ל, במסגרת ארגון צעירי ויז'ניץ".

הוא הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות מתוכם כמה שטרם זכה להשיא. 

מסע הלוויה היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת שמות) בשעה 11:30 מביהמ"ד הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק לבית החיים ויז'ניץ בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

עם האדמו"ר מסאדיגורה בביקורו בישיבת רוז'ין

חסידות ויז'ניץ הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד