כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מעשים פחדניים"

מתנגדי חיסונים תלו כרזות עם מגן דוד מחוץ לבית כנסת

כרזות נגד חיסונים, עליהן מופיע סמל מגן דוד, התגלו השבוע לפחות בשני מקומות באזור לוס אנג'לס | הכרזות הודבקו על ארון חשמל מחוץ לבית כנסת

מתנגדי חיסונים תלו כרזות עם מגן דוד מחוץ לבית כנסת
אילוסטרציה צילום: Pixabay

פוסטרים נגד חיסונים עם מגן דוד נמצאו ברחבי אזור לוס אנג'לס, הראשון נמצא מחוץ לקהילת בבא סאלי, אותה כרזה נמצאה בחזית בניין המזוהה עם המרכז הרפואי סידר-סיני. שני העלונים קראו לתושבים, "דווחו על חיסונים, כי אכפת לכם והם לא". הכרזות כללו מספר טלפון שעל פי כלי התקשורת המקומית, שייך למסעדה בהוליווד.

בית הכנסת בבא סאלי התמודד בעבר עם הודעות שנאה; בשנת 2019 ריססו אנטישמים המילים "תשוחרר פלסטין" בחלקו החיצוני של הבניין. ארגון אבטחה חמוש, המורכב מיוצאי צה"ל ויוצאי צבא ארה"ב לשעבר, הציב בתגובה, מתנדבים בשכונות היהודיות הרבות בלוס אנג'לס, והיה בקשר עם המשטרה המקומית. כאשר המתנדבים סיירו באזור בתדירות גבוהה, כך לדברי לייבל מנגל, מנכ"ל הקבוצה.

פוסטרים נוספים נמצאו גם בבוורלי הילס ופסדינה הסמוכות, על החצרות הקדמיות של הדיירים. זאת הייתה הפעם השנייה בתוך כמה חודשים שפליירים כאלה הושארו בבוורלי הילס, שהיא אחת הערים היחידות בארה"ב עם רוב יהודי מחוץ לישראל, כך על פי גורמים מקומיים.

בהודעה שפרסמה המשטרה המקומית וחברי מועצת העיר נאמר: "המעשים הפחדניים הללו וכל ניסיונות הפחדה יידחו על הסף, העירייה מגנה את דברי השנאה הבלתי מוצדקים הללו, תמיד נעמוד חזק יחד ונלחם בשנאה מכל סוג שהוא, למעשים חסרי היגיון כאלה אין כאן בית ולעולם לא יתקבלו. הקהילה שלנו היא בית למשפחות של ניצולי השואה שראו רוע ולעולם לא ייכנעו להתקפות כאלה", נכתב בהמשך ההודעה.

מגן דוד לוס אנג'לס מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד