י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סערה ברשתות החברתיות

הורים העמידו ילד שהחזיק שלט: "אני בריון"

סערה ברשתות החברתיות בארצות הברית, בעקבות תיעוד וידאו שפורסם בטיק טוק, שבו נראה ילד מחזיק שלט ועליו הכיתוב: "אני בריון", וזאת כעונש שקיבל מהוריו שישבו לצידו וצפו בבנם מתבזה | הגולשים תקפו וביקרו קשות את ההורים על המעשה הקיצוני

הורים העמידו ילד שהחזיק שלט: "אני בריון"
הילד והשלט צילום: צילום מסך

הורים תושבי פלורידה, גרמו לסערה ברחבי ארצות הברית, לאחר שהענישו את בנם, לעמוד סמוך לכביש מרכזי בעודו מחזיק שלט המזהה אותו כ"בריון".

מיליונים צפו בטיקטוק בתיעוד העונש החריג שנאלץ הילד לספוג ויותר ממיליון הגיבו, רובן נזעמות. הסרטון שפורסם בשבוע שעבר על ידי משתמש ברשת הטיק טוק, מציג ילד עומד לצד כביש סואן בעודו מחזיק שלט שכתוב עליו "אני בריון. תצפור אם אתה שונא בריונים". בתיעוד ניתן לראות גבר ואישה, הוריו של הילד, יושבים בנונשלנטיות על כיסאות נוח, לכאורה מפקחים על השיימינג הפומבי שילדם עובר.

ברקע, ניתן לשמוע את אלו שתיעדו את הילד בווידאו, מזועזעים מהעונש הכבד בקריאות "בוז להורים" ו"זה כל כך מגעיל". למרות שעדיין לא ברור אם הסצנה הייתה עונש ממשי, או פשוט תעלול עבור המדיה החברתית, רבים מהצופים הסכימו שהאמצעי היה "קצת חסר טאקט". אחד המבקרים ציין: "משמעת זה בסדר. משמעת ציבורית לא תלמד אותו כלום". אחר אמר: "להביך בפומבי את ילדך אינה הדרך לתקן את הבעיה. ההורים שלו כנראה מציקים לו בבית אז הוא הולך ומציק למישהו חלש יותר".

צופה נוסף שלא שבע רצון מהתיעוד, הגיב; "הורים ממש יעשו הכל מלבד לקחת את ילדיהם לטיפול רפואי". עם זאת, מגיבים רבים שיבחו את העונש הלא שגרתי של "צדק ברחוב".

"אם אתה לא מסכים עם זה כסוג של ענישה, אתה רכרוכי", כתב מישהו במדור התגובות. "הילד צריך ללמוד את הלקח שלו". צופה אחד הזכיר בתגובות כי "התקלה" היחידה בעונש היא שהם "לא ראו אף אחד צופר".

סערה ברשת בריון ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד