כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"ורחמיו על כל מעשיו"

הרב מתפלל עבור חולה קורונה ניאו-נאצי ומתנגד חיסונים

רב איטלקי התפלל לרפואת אדם הידוע בדעותיו הקיצוניות נגד יהודים ונגד חיסוני קורונה, שחולה בנגיף ונמצא במצב קשה. הרב הסביר לתקשורת האיטלקית כי אחד ממרכיבי היהדות זה "רחמים"

הרב מתפלל עבור חולה קורונה ניאו-נאצי ומתנגד חיסונים
מתפלל. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

קונספירטור אנטישמי ניאו-נאצי, בשם מאורו דה מנטובה, שידוע גם כמתנגד חריף לחיסוני הקורונה, מאושפז בבית חולים באיטליה במצב קשה לאחר שנדבק בנגיף. אך הוא עשוי להיות מופתע כשיגלה שבין המתפללים להחלמתו נמצא רב איטלקי.

לה זנזרה ('היתוש') היא תוכנית רדיו פופולרית, בהגשה משותפת של ג'וזפה קרוסיאני, ודיוויד פרנזו, עיתונאי יהודי. הזוג מוכר בכל איטליה. תחנת הרדיו, 'רדיו 24', שייכת לעיתון הכלכלי המוביל במדינה, אבל לה זנזרה מסקר את כל סוגי החדשות המרכזיים של היום, כולל שיחות עם מאזינים.

אחד המרואיינים הקבועים, הוא מאורו דה מנטובה. מעיירה ליד מילאנו, הוא הפך לקול ידוע המביע דעות קיצוניות, הן נגד יהודים והן נגד חיסוני קורונה. בשבוע שעבר חייג בוראטי לתוכנית מסופרמרקט, שם אמר שהוא סובל מ-38 מעלות חום. קולו, המוכר למגישים, היה שבור וצרוד. המגישים שכנעו את סרבן החיסונים ללכת לבית החולים, שם התגלה כי מצבו אנוש. כך לפי הדיווח ברדיו.

העיתון היהודי הבריטי Jewish News, מדווח, כי רב יהודי מוכר שמדבר ברדיו על נושאים יהודיים, נשא תפילה לבקשת המגישים, עבור האנטישמי המאושפז. הרב הסביר למאזינים: "הוא קצת קיצוני, מאוד ימני וקצת אנטישמי וגם מתנגד חיסונים, אך אנחנו כיהודים מתפללים עבור כולם. אנחנו נותנים להם כבוד, כי רחמים זה אחד משלושת עמודי התווך של היהדות, והאנטישמיות באה מטמטום ובורות. אנו מתפללים שהשנאה תבוטל".

איטליה ניאו נאצי מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד