כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
טעות בזיהוי

סוכנת הנדל"ן נורתה למוות על ידי דייר כועס שפונה מביתו

שרה מיטשל, סוכנת נדל"ן יהודיה, מפלורידה, נורתה במהלך עבודתה בעת שהציגה ללקוח דירה בבניין מגורים בעיר | הרוצח הממורמר שפונה מהמקום, טעה וחשב כי מדובר בבעלת הבית 

סוכנת הנדל"ן נורתה למוות על ידי דייר כועס שפונה מביתו
אילוסטרציה צילום: unsplash

שרה מיטשל, סוכנת נדל"ן יהודיה, תושבת פלורידה, נורתה מחוץ לדירה שאותה הציגה לשוכר פוטנציאלי. היורה חשב שהיא בעלת הבית של הבניין. "היה דייר ממורמר שפונה", סיפרה דונה סמית', המתגוררת באזור, לתקשורת המקומית "הוא חשב שהמתווכת, שהראתה את הבית היא הבעלים של הבית".

ריימונד ווסלי ריס, בן 51, הואשם ברצח מדרגה ראשונה במותה של שרה-מיטשל טרוסט, ביום חמישי האחרון, כך מסרה משטרת קורל ספרינגס. שרה, בת 40, נורתה מספר פעמים בזמן שישבה במושב הנהג של הג'יפ שלה מחוץ לבית שבו התגורר ריס בעבר. פרמדיקים שהוזעקו למקום לא הצליחו להציל אותה.

החשוד ברצח. צילום: משטרת פלורידה.

ריס, בן 51, עצור ללא אפשרות שחרור בערבות. "בשלב זה אין חשודים נוספים שאנחנו מחפשים, וגם אין איום על הקהילה", כך מסרה משטרת קורל ספרינגס. שרה פרסמה בעמוד הפייסבוק של העסק שלה ביום חמישי לפני שנרצחה, "האם זה זמן מטורף לנדל"ן? כן".

שרה היתה מתנדבת למען בעלי חיים, היא טיפחה כלבים רבים במהלך השנים, ושיתפה תמונות בעמוד הפייסבוק האישי שלה של חיות שהיא טיפלה בהן. היא גם פרסמה תמונות מביקורה בארץ, שם היא ביקרה במקומות שונים, כמו הכותל המערבי ואף הצטלמה כשהיא מחזיקה סידור "ענני".

פלורידה טעות בזיהוי רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד