ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מדיניות הבידודים

מקלב על המלוניות: "יותר קשה מכלא - כמו סדום" • צפו

ח"כ מקלב ממפלגת 'יהדות התורה' תקף את מדיניות משרד הבריאות בכל הנוגע למלוניות למבודדים ואף נקט בהשוואה של מלוניות הבידוד וכלא - לעבריינים "צריך לזכור שהמלוניות הללו הם מעצר של ממש במקרים רבים יותר קשה מכלא" | צפו

מקלב על המלוניות: "יותר קשה מכלא - כמו סדום" • צפו
ח"כ אורי מקלב צילום: דוברות הכנסת

מדיניות הבידודים במלוניות: חבר הכנסת אורי מקלב תוקף הבוקר (ראשון) את מדיניות הממשלה המחייבת גם מחוסנים זרים להיכנס לבידוד על חשבונם, לטענתו זה גרוע יותר מכלא והשווה את מדיניות הממשלה לסדום.

"צריך לזכור שהמלוניות הללו הם מעצר של ממש במקרים רבים יותר קשה מכלא", אמר מקלב בדיון ועדת החוקה, לדבריו, "זה יכולה להיות אמא שלא יכולה לגשת לילד שלה כי אסור לה לצאת מהחדר, אפילו סיבוב בחצר לא נותנים לעשות, - אלו אנשים שלא עברו שום עבירה".,

מקלב הוסיף וטען לגבי תשלום המלוניות על חשבון המבודדים "גם אם יצא למדינה אדומה, הוא קיבל אישור מוועדת החריגים ואתם לא מאמינים לו לכן שולחים אותו לבידוד במלוניות ועוד דורשים ממנו תשלום על זה?".

"עבריין שנמצא בכלא גם אם הוא עשיר ואמיד מאוד לא נדרש לשלם את התשלום על השהות שלו. עלות המימון ליום לאזרח עומד על למעלה משמונה מאות שקלים, אדם שהתגלה כחולה ויצא כדין מהארץ נאלץ לשלם סכומי עתק למרות לא עבר על שום חוק", זעק.

מקלב השווה את מדיניות הממשלה לסדום שאמר בדבריו כי "בסדום אדם פצוע היה נדרש לפוצע שלו תשלום עבור הקזת הדם שעשה לו, זה בדיוק מה שאתם עושים פה".

אורי מקלב בידוד מלונית כלא משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד