ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הרזייה באפס מאמץ

3 הסיבות בגללן הדיאטות שלכם כושלות כל הזמן

"זאת הסיבה שלמרות כל הדיאטות שעשיתם, הגוף שלכם עדיין אוגר שומן בהתמדה" מעידים צוות 'סלימפיט' - בעלי תוכנית הירידה במשקל, שמכה גלים במגזר החרדי • להלן 3 הסודות המרכזיים לירידה בטוחה במשקל

3 הסיבות בגללן הדיאטות שלכם כושלות כל הזמן
צ'יפס צילום: פריפיק

בואו להבין תוך כמה דקות מהו הפיתרון האמיתי לעודף משקל ואכילת יתר ששינה את החיים לכל כך הרבה אנשים.

1. זיהוי הגורם העיקרי להשמנה

לאנשים רבים בעלי קושי לניהול משקל, ישנם כשלים (אחד או יותר) בהתנהלות התזונתית. חלקם לא יודעים לזהות שאלו הם גורמי ההשמנה שלהם ומחפשים פתרונות בדיאטות קסם שרק פוגעות במטבוליזם ומחמירות את הבעיה. 

כל עוד לא פותרים את הכשלים ויוצרים במקומם הרגל התנהלות חדש ונוח, שום דיאטה לא יכולה לעזור וגם לא כוח רצון ולא דיקור, לא מדרסים, מדבקות או גלולת פלא – למעשה כל פתרון שינסה לפתור את עודף המשקל בלי לטפל ב״גורם ההשמנה״ רק יגרום לתסכול נוסף.

לחצו כאן ונפתור את בעיית השומן מהשורש>>>


מ
זהים כשלים בהרגלי אכילה • freepik

2. בניית שגרה נוחה ונכונה

כולם כבר יודעים שהסיבה לעודף המשקל שונה אצל כל אחד. אין פתרון אחד שמתאים לכולם, לכן רצוי לעבוד באופן אישי עם כל אחד ואחת, לפי הכשלים שזיהינו. התהליך הוא קל ונוח, בלי רעב ובלי חשקים, ולא צריך משמעת של סיירת.

למשל: אדם שלא היה מנשנש אולם הארוחות שלו היו גדושות ועמוסות. איתו עבדנו על טכניקות של הקטנת הארוחות (בלי לשנות כמעט את הרכבם). תוך פחות מחודש הוא הרגיש שכבר אין לו צורך בארוחות גדולות והוריד 20 ק״ג ב-4 חודשים.

לעומתו לקוחה אחרת כמעט ולא אכלה ארוחות מסודרות וכל היום נשנשה. במקום להגיד לה לא לנשנש, מה שלא היה עובד, עבדנו יחד איתה כדי להכניס סדר ליום מבחינת מרכיבי התזונה החשובים. תהליך שהעלים לגמרי את החשקים לנישנושים ובעקבותו היא ירדה 11 ק”ג ב-3 חדשים. בלי להתאפק או להשתמש בהרבה “כוח רצון”. זה לב העניין - כשמטפלים בשורש הבעיה, עודף המשקל נעלם בלי מאמץ. ולאחר שסיגלנו לעצמנו שיגרה נוחה שכיף לחיות איתה אין לנו צורך לשנות, והתוצאה נשמרת.

יש לציין כי אחד היתרונות בתהליך שלנו הוא המראה המוצק שנשאר לאחר הירידה במשקל, כתוצאה מחיזוק מסת השריר, שגורמת לגוף להיות יעיל יותר, ולשרוף שומן במקום לאגור.

לחצו כאן ונפתור את בעיית השומן מהשורש>>>

3. ליווי אישי

אז אם נמאס לכם מרכבת ההרים הזאת, מלשנוא את עצמכם במראה, מלפחד לעלות על המשקל, נקיפות מצפון, חוסר בטחון והבטחה לעצמכם ש"מחר נתחיל דיאטה" ואתם באמת רוצים שינוי אמיתי השאירו לנו פרטים, ואחת המאמנים/מאמנות יחזרו אליכם לתאום שיחת אבחון ובדיקת התאמה ראשונית לתוכנית ללא עלות וללא התחייבות.

אפשר לקיים את הפגישה באונליין או בפגישה פרונטלית. בפגישה הזו תקבלו כבר את השלב הראשון בתוכנית. הגדרת המטרות שלכם – כמה תרצו לרדת ואבחון של הכשלים שמונעים מכם את הירידה במשקל. לאחר מכן המאמן יציג תוכנית מותאמת אישית שתשיג את המטרות שלכם בחודשים הבאים.

לחצו כאן ונפתור את בעיית השומן מהשורש>>>

 

דיאטה ירידה במשקל סלימפיט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד