כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
במהלך ישיבת הממשלה

בנט נטש את הדיון לאחר שבתו נמצאה חיובית

במהלך ישיבת הממשלה המיוחדת שנערכת בצפון, עודכן ראש הממשלה בנט כי בתו נמצאה חיובית לנגיף קורונה. בנט נטש את הדיון וייכנס לבידוד. לשכת רה"מ: "ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי, בנפרד מבתו" | גם הבת של שרת החינוך שאשא-ביטון אומתה לנגיף. השרה נכנסה לבידוד

בנט נטש את הדיון לאחר שבתו נמצאה חיובית
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תוך כדי ישיבת ממשלה שנערכת בשעה זו ברמת הגולן, ראש הממשלה נפתלי בנט קיבל הודעה על כך שביתו נמצאה חיובית לקורונה, אחרי בדיקה שערכה בשעות האחרונות. ראש הממשלה מיהר לעזוב את ישיבת הממשלה ויכנס לבידוד למרות ששעה קודם לכן נמצא שלילי בבדיקת אנטיגן שעשה יחד עם שרי הממשלה בכניסה לישיבה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי, בנפרד מבתו. ראש הממשלה ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים".

דקות לאחר מכן הגיע עדכון כי גם בתה של השרה יפעת שאשא ביטון אומתה לנגיף. בעקבות כך עדכנו מלשכתה של שרת החינוך כי היא נכנסת לבידוד.

כזכור, שעה קודם לכן נמצאה אחת מעובדות לשכת ראש הממשלה כחיובית לקורונה, בעקבות בדיקת האנטיגן שביצעה בכניסתה לישיבת הממשלה, כמה עובדים בלשכת בנט נכנסו לבידוד בעקבותיה.

נפתלי בנט קורונה בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד