כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הושג הסדר טיעון

כתב אישום: ניכה מס של כמיליון ש"ח - באמצעות חשבוניות כוזבות

תושב טירה מואשם בניכוי מס תשומות של כמיליון שקל באמצעות חשבוניות כוזבות | מכתב האישום עולה כי בתקופה שבין פברואר 2013 לינואר 2014 קיבל הנאשם לידיו חשבוניות כוזבות בסך כולל של 6,789,956 שקל, אשר סכום מס התשומות הגלום בהן הינו 1,035,757 שקל

כתב אישום: ניכה מס של כמיליון ש"ח - באמצעות חשבוניות כוזבות
מחשבון. אילוסטרציה צילום: pixabay

עיראקי עבד-אל-רחים, תושב טירה, וחברת פקיר לבניה ותעשיות בע"מ שבבעלותו, מואשמים כי עשו שימוש ב-59 חשבוניות של ארבעה עוסקים שונים, על מנת לקזז מס תשומות בסך של 1,035,757 שקל. זאת, מבלי שהחברה שילמה או התחייבה לשלם לאותם עוסקים את הסכומים הנקובים בחשבוניות.

כתב האישום נגד עבד-אל-רחים וחברת פקיר לבניה ותעשיות בע"מ הוגש לבית משפט השלום בפתח תקוה על ידי עו"ד נטלי קצביאן מהיחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים, בעקבות חקירה של חקירות מע"מ ירושלים. מכתב האישום עולה כי בתקופה שבין פברואר 2013 לינואר 2014 קיבל הנאשם לידיו חשבוניות כוזבות בסך כולל של 6,789,956 שקל, אשר סכום מס התשומות הגלום בהן הינו 1,035,757 שקל.

לאחר מכן ניכה הנאשם את מס התשומות הגלום בחשבוניות בדו"חות התקופתיים שהגיש למע"מ, ובעשותו כן צמצם את חבות המס של החברה בבעלותו שלא כדין. עוד טרם הגשת כתב האישום, הושג הסדר טיעון לפיו הנאשם יודה במיוחס לו ורשות המסים תטען לעונש של מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס כספי.

העלמת מס טירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד