כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"זה לא בגלל התיקים שלי"

דרמה באגודת ישראל; ח"כ ליצמן הצהיר: "לא אתמודד שוב לכנסת"

חבר הכנסת יעקב ליצמן הודיע היום בריאיון שלא יתמודד בבחירות לכנסת הבאה. ליצמן הבהיר כי הכרזתו אינה קשורה לתיקיו המשפטיים, בהם הוא טוען כי אינו אשם כלל. "החלטתי לא להתמודד יותר, צריך לתת לכוחות צעירים להיכנס" | אמש חשפנו את הדילמה בה ניצב הח"כ הגוראי

דרמה באגודת ישראל; ח"כ ליצמן הצהיר: "לא אתמודד שוב לכנסת"
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת ההכרעה המשפטית בעניינו, חבר הכנסת יעקב ליצמן הודיע היום (ראשון) בראיון לערוץ כנסת, כי לא יתמודד שוב לכנסת הבאה, ללא קשר למצבו המשפטי. ליצמן נימק את הפרישה לגילו המתקדם.

בראיון לעו"ד אבי בלום ומשה גלסנר בתוכנית 'שחור לבן' אמר ליצמן, "אם יהיה בחירות חדשות אני לא מתמודד. אני חשוב שבגיל שלי, אני מתקרב ל-74, ואחרי שעשיתי 23 שנים בכנסת אני לא חושב שצריך להגיע למצב הזה שצריך לסחוב אותי לכנסת".

לאחר ההסדר עם דרעי: ליצמן עומד בפני צומת מכריע בחייו הפוליטיים

"זה לא בגלל התיקים שלי", הבהיר ליצמן, "החלטתי לא להתמודד יותר, צריך לתת לכוחות צעירים להיכנס". במענה לשאלה האם יסכים לעסקת טיעון בדומה לדרעי, השיב: "לא עשיתי כלום אז אין הסדר טיעון. אני פורש בקדנציה הבאה ללא קשר לשום הסדרי טיעון".

כזכור, אמש, במוצאי שבת, בטור השבועי של כותב השורות חשפנו את הדילמה בפניה עומד ליצמן, לקראת הכרעה בתיקיו המשפטיים שעומדים לקראת הכרעה עם סיום תפקידו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט בקרוב.

יעקב ליצמן אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד