י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"זה אח שלי, עזוב את הנשק"

ירי ועצורים: עימות חריג עם מסתערבים בדרום • צפו בדרמה

במהלך ניסיון למעצר חשודים ביישוב הבדואי תראבין שבנגב, תועדו תושבים מתעמתים עם כי מסתערבים, שנאלץ לבצע ירי באוויר | המתפרעים לא נרתעו מהאקדח השלוף: "זה אח שלי, תחזיר את האקדח שלך. איפה אתה חושב שאתה" | צפו בתיעוד

ירי ועצורים: עימות חריג עם מסתערבים בדרום • צפו בדרמה
העימות בתראבין צילום: עמאר סאדי

עימות חריג נרשם היום (ראשון) בין מתפרעים לכוח מסתערבים של משמר הגבול ביישוב הבדואי תראבין שבנגב. בתיעוד מהעימות נראים כמה תושבים מנסים להתעמת עם השוטרים, שנכנסו לשטח לאחר שיודו לעברם אבנים במהלך פעילות למעצר חשודים.

במהלך העימות נאלצו המסתערבים לבצע ירי באוויר במטרה להרחיק את החשודים. בתיעוד נשמעים המתפרעים צועקים לעבר אחד השוטרים: "זה אח שלי, תחזיר את האקדח שלך. תעזוב את הנשק. איפה אתה חושב שאתה".

ממשמר הגבול נמסר כי מוקדם יותר היום, במהלך פעילות של כוחות משמר הגבול ביישוב תראבין הושלכו אבנים לעבר הכוחות. במשטרה ציינו כי מסתערבי מג"ב דרום שפעלו במקום, נכנסו אל המתחם ממנו הושלכו האבנים ועצרו שני חשודים בהתפרעות. כמו כן, נעצר חשוד נוסף אשר תקף והפריע לכוחות.

בהודעת המשטרה נאמר כי "במהלך המעצר הגיעו עשרות מתפרעים שניסו להפריע ללוחמים במהלך המעצר, הלוחמים הגיבו בירי באוויר על מנת להרחיק את המתפרעים". שלושת החשודים הועברו לחקירה במשטרת ישראל.

"לוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול בנחישות בכלל הגזרות בכדי לעצור את אותם הפורעים שמסכנים את חיי כוחותניו", נמסר מהמשטרה.

עימותים אלימים עימותים עם מוסלמים מסתערבים תראבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד