י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פותח את המפקד ועולה להתקפה

איתמר בן גביר: "יש כאלה שישמחו שדמי יישפך"

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' התייחס הערב לאירוע שליפת האקדח, והאשים את הקואליציה והמשטרה בתגובה, לטענתו רפה ביחס לאיומים עליו | בנוסף, הוא הכריז על פתיחת מפקד: "הם לא רוצים איתמר בן גביר אחד, הם יקבלו 50 אלף"

איתמר בן גביר: "יש כאלה שישמחו שדמי יישפך"
איתמר בן גביר צילום: באדיבות המצלם

ימים ספורים לאחר סערת העימות עם המאבטחים הערבים תוך שליפת אקדח לעברם, חבר הכנסת איתמר בן-גביר תקף הערב (ראשון) את התגובות לאיומים עליו וטען כי יש כאלה שישמחו שדמו יישפך.

בהצהרה מיוחדת שנשא במהלך כנס לפעילי מפלגתו בעיר רחובות, טען יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' כי לאחרונה "עלתה ההסתה רמה מצד גורמים ערבים ואנשי שמאל קיצונים, והאיומים הפכו למעשים".

"התגובה של גורמים במערכת הפוליטית, הייתה לא פחות ממדהימה", תקף את תגובת חבריו למשכן הכנסת. "אם זאת הייתה עידית סילמן או כל חבר כנסת אחר מהקואליציה, היו נותנים לו גב, היו יוצאים מכליהם כדי לגונן, גם על דברים שלא היו ולא נברא".

"גם המשטרה לא נקייה ולא מתפקדת. כל חבר כנסת אחר שהיה עובר את זה, המשטרה הייתה פועלת, לוקחת אחריות", אמר בן-גביר בהצהרתו.

לדבריו, המשטרה הייתה צריכה לעצור את שני המאבטחים הערבים שעימם התעמת בשבוע שעבר בחניון מחוץ להילולא שקיימה ישיבת 'כיסא רחמים': "אחד הוא מחבל מורשע, והמחבל השני תומך חמאס". בנוסף, טען הח"כ: "יש כאלה שאולי היו שמחים אך הדם שלי היה נשפך, והכתובת על הקיר".

בסוף הצהרתו, הכריז יו"ר 'עוצמה יהודית' על פתיחת הליך ההתפקדות למפלגה, עליה דיווחנו ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר, וקרא לתומכיו להצטרף אליו: "הם לא רוצים איתמר בן גביר אחד, הם יקבלו 50 אלף איתמר בן גביר".

עוצמה יהודית איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד