י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שום דוגמה אישית

למרות הדרישה של בנט; במשרדי הממשלה עסקים כרגיל

למרות דרישתו של ראש הממשלה מהמגזר הציבורי, הערב מתפרסם כי במשרדי הממשלה הנחייה זו כלל אינה מיושמת ובהרבה מהמשרדי כל העובדים מגיעים למקום העבודה. בנוסף העידה עובדת במשרד ממשלתי: "אין אכיפה של מסכות, של כללי היגיינה ושל ריחוק חברתי בתוך המשרדים"

למרות הדרישה של בנט; במשרדי הממשלה עסקים כרגיל
נפתלי בנט מגיע לישיבת ממשלה צילום: אמיל סלמן, לע"מ

על רקע הדרישה של ראש הממשלה נפתלי בנט מהמגזר הציבורי לצמצם את כוח העבודה ל-50% ולעבור לעבודה מרחוק, מתפרסם הערב כי במשרדי הממשלה עצמם הנחייה זו כלל אינה מיושמת ולא זו בלבד, גם נהלי הגינה ושמירת מרחק בסיסיים לא נאכפים כלל.

מלבד העובדה שהנחיות הקורונה אינם מיושמים כלל במשרדי הממשלה, מבדיקה שערכו בחדשות 12 עולה כי בחלק ממשרדי הממשלה קיבלו החרגות מההנחיות. במשרד החוץ למשל יכולים לעבודה למתכונת של 30% עבודה מהבית בלבד, ולא 50%. לשכות השרים קיבלנו החרגה מלאה מהנוהל, וכול העובדים בהן יכולים להגיע לעבודה כרגיל בהיקף מלא.

עובדת באחד ממשרדי הממשלה התראיינה לחדשות 12 וספרה כי "אצלנו לא יצאו שום הנחיות חדשות לגבי האומיקרון". היא הוסיפה וטענה כי "יותר מכך – אין אכיפה של מסכות, של כללי היגיינה ושל ריחוק חברתי בתוך המשרדים".

עוד סיפרה העובדת כי "בהתפרצות הראשונה של הקורונה, כשהכול רק התחיל לפני שנתיים, חילקו אותנו ממש למשמרות. המטרה הייתה להוריד את כמות האנשים שנמצאים בכול רגע נתון במשרד. אין אכיפה לא של כמות אנשים שנכנסים למעלית, לא של העובדים מסביב, ממש תחושה כאילו זה לא נמצא פה".

קורונה נפתלי בנט משרדי הממשלה עבודה מהבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד