י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מנהל מלחמת חורמה

נתניהו תקף בזעם: "אני הולך פה עד הסוף" • צפו

ראש הממשלה לשעבר השתתף בדיון שנערך בבית הדין של הליכוד, בעניין דרישתו להוציא צו הרחקה לאלפי מתפקדים של 'הליכודניקים החדשים'. בדבריו אמר נתניהו: "זו סכנה לעצם קיומו של הליכוד". יו"ר הסיעה יריב לוין תקף גם הוא בזעם | וזו תגובתו של איש 'הליכוד' לשעבר

נתניהו תקף בזעם: "אני הולך פה עד הסוף" • צפו
בנימין נתניהו צילום: צילום מסך

בבית הדין של מפלגת הליכוד קיימו היום (ראשון) דיון בעתירה נגד קבוצת 'הליכודניקים החדשים' שנמצאים בתוך התנועה - קבוצה שמונה כ-8,000 מתפקדים.

יו"ר המפלגה וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, שהיה בין העותרים ובימים האחרונים תוקף את הקבוצה ברשתות החברתיות, אמר במהלך הדיון: "אנחנו רואים כאן סכנה לעצם קיומו של הליכוד ואם זו סכנה לעצם קיומו של הליכוד - זו סכנה למדינה".

"לפני חצי שנה ראינו דבר שהוא לא יאומן - איך אנשים לכאורה מהימין באו וקיבלו קולות של הימין והעבירו אותם לשמאל כדי לעשות פה הפיכה שלטונית בהונאה מוחלטת", הוא הזכיר.

"עכשיו אנחנו רואים את אותו הדבר בתוך התנועה: להיכנס אליה במסווה של ימין ואחר כך להביא לבחירה של מועמדים עם אג'נדה שמאלנית, הפוכה לגמרי משלנו. אני הולך פה עד הסוף ולא מוכן לוותר על התנועה הזו שהיא השדרה והעתיד של המדינה הזו".

יו"ר סיעת 'הליכוד', חבר הכנסת יריב לוין, אמר גם הוא בטון זועם: "אינספור פעמים ביקשו להיפגש איתי כולל מסרים שקיבלתי בימים האחרונים עם התחייבויות מפורשות לתת לי את כל התמיכה בפריימריז. לא הייתי מוכן בשום אופן לקבל עוד כמה אלפי קולות כדי לסכן את התנועה שלנו".

הוא הודיע, "לא הייתי מוכן להיות נציג ציבור שמיצג אנשים שחושבים ההפך ממני ומוכנים לתת לי תמיכה זמנית ובאמצעות זה לקעקע את התנועה".

איש 'הליכוד' לשעבר, שר המשפטים גדעון סער הגיב לדברי נתניהו נגד 'הליכודניקים החדשים' וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מזרה אימה התייצב היום ביבי בנסיון לכופף טריבונל שיפוטי שאולי עוד מתרשם ממנו - בית-הדין של הליכוד. את החלטת היועמ״ש לממשלה להגיש נגדו כתב אישום הוא הגדיר לפני שנתיים כ"נסיון להפיכה שלטונית". עכשיו הרוב הפרלמנטרי שהחליף אותו לפני חצי שנה הוא "הפיכה שלטונית". שקרן, מסית ומסוכן".

בנימין נתניהו יריב לוין מפלגת הליכוד תנועת הליכוד הליכודניקים החדשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד