כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פשע שנאה

צלבי קרס נמצאו על מתקנים בהם משחקים ילדים חרדים

צלבי קרס רוססו על מתקנים בגן שעשועים בו נוהגים לבלות ילדים חרדים רבים, בבורו פארק | מתנדבי 'השומרים' לצד בכירים חרדים בעירייה הגיעו למקום וגינו את המעשה הנפשע | המשטרה המקומית פתחה בחקירה 

צלבי קרס נמצאו על מתקנים בהם משחקים ילדים חרדים
חבר המועצה שמחה אייכנשטיין במקום האירוע צילום: YIDinfo

אנטישמיות בבורו פארק: אתמול התגלו צלבי קרס בשדרה 18 רחוב 56, על מתקני משחקים בהם משתמשים ילדים חרדים רבים. ‏

משטרת ניו יורק, מתנדבי ארגון השומרים של בורו פארק, לצד נציג התושבים בעירייה, ‏שמחה אייכנשטיין ומנהיג המחוז דיוויד שוורץ, הגיעו למקום, לאחר שתושב דיווח על כתובות נאצה אנטישמיות בפארק בשדרה.

צלב קרס על מתקן השעשועים

‏משטרת ניו יורק חוקרת מי הם העבריינים שריססו צלב קרס על ציוד הפארק עליו משחקים בקביעות ילדי השכונה. "‏צלב קרס מייצג את הפרק האפל ביותר של האנושות ‏בהיסטוריה", אמר מנהיג המחוז דיוויד שוורץ. "זה מקומם ‏שזה מה שאנחנו צריכים להתמודד איתו בשכונה עם כל כך הרבה ניצולי שואה".

‏פשעי השנאה קפצו באחוזים רבים בניו יורק, בנובמבר 2020 היו 251 מקרים, מספר זה קפץ ל-494 בנובמבר 2021. כשהיהודים מהווים יעד של 179 מתוך כל פשעי השנאה הללו.

"‏הייתי המום ועצוב לשמוע על התקרית האנטישמית ‏האחרונה הזו", אמר נציג המחוז שמחה איכנשטיין לתקשורת המקומית, ‏"‏לשנאה אין מקום במדינה שלנו, אבל זה כואב במיוחד כשהיא מתרחשת בשכונה שלנו". עוד אמר איכנשטיין, "האחראים יימצאו ויובאו לדין. אני רוצה להודות לארגון השומרים של בורו פארק על תגובתם המהירה לתקרית האנטישמית האחרונה הזו".

 

צלב קרס גן משחקים בורו פארק השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד