ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אירוע חריג

מונסי: הגיע לנקות את הדשא של החרדי וניסה לדקור אותו

פועל שהגיע לביתו של יהודי במונסי כדי לנקות את הדשא בחצר, תקף את בעל הבית וניסה לדקור אותו עם מספריים. לבסוף בכוחות משותפים עם ארגון מתנדבים החשוד נעצר

מונסי: הגיע לנקות את הדשא של החרדי וניסה לדקור אותו
ההשתלטות על החשוד צילום: באדיבות המצלם

עובד שהגיע אמש (ראשון) לביתו של יהודי במונסי כדי לנקות את הדשא שלו, תקף אותו וניסה לדקור אותו. לפי הדיווח, היהודי שהיה קורבן לניסיון דקירה, התקשר לחברה שתנקה ותחתוך את הדשא שלו. בעל החברה הגיע עם פועל, והשאיר אותו לבד. בשלב מסוים הקורבן הלך לחניה שלו כדי להזיז את מכוניתו, והעובד אמר לו שהוא רוצה להיכנס לבית כדי להשתמש בשירותים. הקורבן אמר לו שהוא לא יכול להיכנס פנימה. בשלב זה עלה הקורבן אל המרפסת שלו, העובד עקב אחריו, שלף מספריים, וניסה לתקוף אותו.

אשתו של הקורבן ראתה את האירוע והתקשרה לארגון 'חברים'. לאחר מספר רגעים הגיע חתנם של בני הזוג וגילה את התוקף מנסה להשליך את חמו מעל גדר המרפסת. התוקף עזב את הקורבן, והחל לתקוף את החתן שבא לעזור.

שניות לאחר מכן הגיעו למקום מספר מתנדבים של ארגון 'חברים', הם גם הותקפו על ידי התוקף, אך לבסוף הם הצליחו לעצור את התוקף עד להגעת המשטרה. השוטרים אזקו את התוקף בסיוע ארגון 'חברים', והזעיקו אמבולנס כדי להעביר את התוקף לבית החולים בליווי המשטרה. ככל הנראה התוקף היה שיכור או עישן חומרים ממכרים, התוקף נעצר לאחר ששוחרר מבית החולים.

הנפגע נבדק על ידי הצלה והוא מטופל על ידי רופאו האישי. בשלב זה לא ברור היקף הפציעות של האיש, או המניע מאחורי ניסיון התקיפה האכזרי.

מונסי תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד