כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
עוקצת חזרה

ההסבר של מירי רגב לסרטון של נתניהו באנגלית

סערת הסרטון באנגלית של בנימין נתניהו נגד "חוק הפייסבוק" של שר המפשטים גדעון סער - מירי רגב: "נתניהו פועל בהסברה גם בעברית וגם באנגלית". היא תהתה: "כשנפתלי בנט עומד מעל בימת האו"ם ופוגע במערך הרפואי שלנו באנגלית, זה בסדר? כשניצן הורוביץ קורא לחקור את חיילי צה"ל, באנגלית, זה בסדר?"

ההסבר של מירי רגב לסרטון של נתניהו באנגלית

חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד יצאה היום (שני) להגנת יו"ר מפלגתה בנימין נתניהו, על רקע המתקפות נגדו בעניין הסרטון שפרסם ראש האופוזיציה באנגלית, נגד "חוק הפייסבוק" של שר המפשטים גדעון סער.

רגב תהתה בראיון ל'ערוץ כנסת': "כשנפתלי בנט עומד מעל בימת האו"ם ופוגע במערך הרפואי שלנו באנגלית, זה בסדר? כשניצן הורוביץ קורא לחקור את חיילי צה"ל, באנגלית, זה בסדר?".

היא הסבירה כי "נתניהו פועל בהסברה גם בעברית וגם באנגלית. שאף אחד לא יבוא ויטיף לנו מה זה הסברה, כי 'המסביר' הטוב ביותר של מדינת ישראל - זה נתניהו ולא אף אחד מהקואליציה, קואליציית ההסתה הזאת, קואליציית השיסוי הזאת, הקואליציה המנותקת הזאת, שיושבת היום בממשלה".

לדבריה, "אנחנו לא עושים שום נזק, ומי שעושה נזק - זה הם. זה הממשלה הזאת המנותקת, זה ממשלה שהם כולם חיילים של מנסור עבאס. בנט שבעצם לא קיים, אין ראש ממשלה. זה מתנהל כמו איזו הנהלת דירקטוריון, שאין בעל הבית, כל אחד אומר מה שהוא חושב ובזה נגמר העניין. זאת ממשלה בעצם, שעובדת כולה אצל עבאס. אין ראש ממשלה, בנט בכלל לא קיים".

מירי רגב בנימין נתניהו גדעון סער נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד