כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לאן יותר לטוס ולאן לא?

רשימת המדינות האדומות משתנה דרמטית

למרות העלייה התלולה במניין המאומתים היומי, משרד הבריאות ממליץ הערב לממשלה על הסרת מרבית המדינות האדומות מהרשימה • אלו שמות המדינות שתותר אליהן הטיסה 

רשימת המדינות האדומות משתנה דרמטית
אילוסטרציה צילום: pixabay/vecteezy

משרד הבריאות מודיע הערב (שני) כי הוא ממליץ לממשלה על הסרת מרבית המדינות האדומות מהרשימה. כמו כן, ממליץ המשרד להשאיר את 15 המדינות הבאות אדומות ולאסור את הטיסה אליהן למעט לבעלי אישור חריג: 

1. איחוד האמירויות. 2. ארה"ב. 3. אתיופיה. 4. בריטניה. 5. דרום אפריקה. 6. הונגריה. 7. טנזניה. 8. ניגריה. 9. ספרד. 10. פורטוגל. 11. צרפת. 12. קנדה. 13. שווייץ. 14. תורכיה. 'מקסיקו' תיווסף לרשימה. 

המדינות שעשויות להפוך לכתומות והטיסה אליהן תתאפשר עם כוכבית של אזהרת מסע חמורה: איטליה אוגנדה איי סיישל אנגולה אירלנד אסוואטיני, אריתריאה, בוטסואנה, בורונדי, בורקינה פאסו, בלגיה, בנין, גאנה, גבון, ג'יבוטי, גינאה, גינאה ביסאו, גינאה המשוואנית, גמביה, גרמניה, דנמרק, דרום סודן, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, זימבבואה, זמביה, חוף השנהב, טוגו, ליבריה, לסוטו, מאוריטניה, מאורציוס, מאלי, מדגסקר, מוזמביק, מלאווי, מרוקו, נורבגיה, וניז'ר.

נמיביה, סאו טומה ופרינסיפה, סומליה, סנגל, סיירה לאון, סנט הלנה (בריטניה), פינלנד, צ'אד, הרפובליקה של קונגו (קונגו בראזוויל), קומורוס, קמרון, קייפ ורדה, קניה, ראוניון (צרפת), רואנדה, הרפובליקה המרכז אפריקנית, ושוודיה.

מחוסן או מחלים ששב ממדינה כתומה– יוכל לצאת מבידוד לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה החל מהיום ה-3 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון).

מי שאינו מחוסן או מחלים – יוכל לצאת מבידוד רק לאחר קבלת תוצאת בדיקה שלילית שבוצעה ביום החל מהיום ה-7 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון).

קורונה מדינות אדומות משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד