ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"חבורת עסקנים"

הקרב בליכוד מתחמם: ברקת מגיב לחוק שגובש נגדו

חבר הכנסת ניר ברקת מגיב הערב להצעת החוק שמקדמים נגדו חבריו לתנועת הליכוד, שמבקש להגביל את השימוש בהון פרטי לצרכים פוליטיים. ברקת השתמש בסלוגן של נתניהו מהעבר: "הם מ-פ-ח-ד-י-ם" • צפו

הקרב בליכוד מתחמם: ברקת מגיב לחוק שגובש נגדו
ניר ברקת צילום: יח"צ

במפלגת הליכוד, שלכאורה אמורה להילחם יחד נגד הממשלה הנוכחית, כפי שהכריזו חברי המפלגה עם כינון ממשלת בנט-לפיד-רע"מ, לא שקט לאחרונה וחברי הכנסת עוסקים בקרבות פנימיים.

חבר הכנסת ניר ברקת, שהכריז בעבר כי יתמודד על הנהגת הליכוד ביום שאחרי עידן בנימין נתניהו, מגיב הערב (שני) להצעת החוק שמקדמים חבריו למפלגה, שנועדה לבלום אותו מהשתלטות על ראשות התנועה.

החוק שיזם חבר הכנסת דודי אמסלם בתמיכת כמה מחבריו, ואושר היום בוועדת השרים לענייני חקיקה, מבקש להגביל את השימוש בהון פרטי לצרכים פוליטיים. החוק מכונה "חוק ברקת", כיוון שמטרת החוק היא ככל הנראה להגביל את ראש העיר ירושלים לשעבר, הידוע כמיליארדר שמסוגל בהתאם לעושרו להוציא הון עתק על קמפיין שיבטיח את בחירתו לראשות התנועה, מה ששאר המועמדים לא יכולים לאפשר לעצמם.

ברקת מפרסם הערב בתגובה, סרטון שצולם במסדרונות הכנסת שבו הוא חוזר לסיסמה של בנימין נתניהו, משנות ה-90, ואומר: "הם מ-פ-ח-ד-י-ם", וחוזר על המילה האחרונה פעמיים.

"והם יודעים למה. חבורת עסקנים שחברו יחד, כדי לנסות לעצור אותי. אני לא מתרגש מקומבינות כאלה, כי בניגוד לאותם עסקנים, אני עובד בשבילכם בשקל בשנה", כך ברקת.

מלבד העימות בין ברקת לחבריו בתנועה, נתניהו ותומכיו מנהלים מאבק עיקש בימים האחרונים נגד קבוצת המתפקדים "הליכודניקים החדשים", ואף יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, האשים את יו"ר מזכירות 'הליכוד', חבר הכנסת ישראל כץ, בשיתוף פעולה. ייתכן ונראה תגובה של האחרון בהמשך, אך לעת עתה כץ לא יורד לקרבות הבוץ ושותק. גם הוא מתכוון להעמיד את עצמו לראשות 'הליכוד' אחרי פרישת נתניהו.

מפלגת הליכוד ניר ברקת דודי אמסלם הצעת חוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד