כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תיאור מצמרר

החרדים ארגנו הלוויה להומלס: "ידינו לא שפכו את הדם הזה"

דורון ז"ל, דר רחוב חילוני באשדוד, נפטר לאחר שבוע של מזג אוויר סוער וחורפי במיוחד. מספר חרדים הגיעו לחלק לו כבוד אחרון וארגנו לו מסע לוויה. אברהם פורגס, מתנדב 'איחוד הצלה' בתיאור מצמרר על חייו של המנוח ועל האיש שעזר לו גם כשכולם הרימו ידיים • צפו

החרדים ארגנו הלוויה להומלס: "ידינו לא שפכו את הדם הזה"
מימין לשמאל: אברהם פורגס, דורון ז"ל, משה ויצמן צילום: באדיבות המצלם

דר רחוב באשדוד, דורון בן עליזה ז"ל, נפטר אתמול (ראשון) לאחר תקופה ארוכה, בה לא זכה לטיפול ראוי ובתום שבוע של מזג אוויר סוער וחורפי במיוחד. מספר חרדים הגיעו לחלק לו כבוד אחרון וארגנו לו לוויה.

אברהם פורגס, מתנדב ב'איחוד הצלה', סיפר על החילוני שבעבר היה זמר, אך לאחר מכן חווה נפילה חזקה ומאז היה נתון לחסדי מתנדבים חרדים שניסו לעזור לו - וגם לכאלה שפחות...

פורגס סיפר איך הרשויות הרלוונטיות כבר לא רצו לטפל אותו ולכן אפילו לא פינו אותו לבית חולים, אבל ביקש להדגיש: "ידינו לא שפכו את הדם הזה".

הוא הדגיש את האטימות של מספר גורמים שראו את דורון ז"ל הולך מדחי אל דחי, אל לא הושיטו לו יד. לדבריו, לפעמים אף נאלצו לנקות את המנוח ברחוב באמצעות אקונומיקה וחומרי ניקוי.

המתנדב פורגס תיאר כי היה אחד שלא וויתר על דורון גם כשהרבה כבר הרימו ידיים - משה ויצמן מאשדוד, מתנדב ב'איחוד הצלה', שהחליט להילחם נגד הרשויות וניסה בכל מאודו להציל את חייו של דורון, עד שנפטר השבע מהיפותרמיה.

הלוויתו של דורון ז"ל.

דר רחוב הלוויה הומלס אברהם פורגס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד