י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שיפור פני העיר

תליתם בגדים במרפסת? אלו הקנסות שעומדים בפניכם

עיריית דובאי פרסמה ייעוץ לגבי שימוש במרפסות ברחבי העיר, תושבי דובאי נקראו לשמור על המראה האסתטי ברחבי העיר ולא לעשות שימוש לרעה במרפסות הדירות שלהם, כך בהודעה שפרסמה עיריית דובאי

תליתם בגדים במרפסת? אלו הקנסות שעומדים בפניכם
אילוסטרציה צילום: unsplash

באמצעות ערוצי המדיה החברתית שלה, עיריית דובאי הודיעה לתושבים על נהלים חדשים באשר לשיפור פני העיר וקבעה כי עליהם להימנע מלתלות בגדים במרפסת, כדי להבטיח שהשימוש במרפסות שלהם "לא יהפוך לבעיה אזרחית או לכאב עיניים".

בהודעה שפרסמה העיירה נאמר, "בהתאם לרצון של עיריית דובאי להעלות את המודעות של הקהילה לדרישות ולסטנדרטים לסביבה בר קיימא, העירייה קוראת לכל תושבי איחוד האמירויות להימנע מעיוות של המראה האסתטי והתרבותי הכללי של העיר", נכתב בציוץ בטוויטר.

חלק מהפעילויות שצוינו כשימוש לרעה במרפסות כוללות, תליית הכביסה במרפסת או בחלון, השלכת בדלי סיגריות או השלכת אפר ממרפסות, השלכת פסולת ממרפסות וכן הזרמת מים לרחוב בזמן ניקוי מרפסות.

בנוסף נאסר להאכיל ציפורים, "שכן הן תשארנה את צואתן במקום, שעלולה להפריע למראה הכללי". עוד נאסר, להתקין צלחות לווין או כל סוג אחר של אנטנה במרפסות.

קנסות על שימוש לרעה במרפסות עשויים לנוע בין 500 ל-1,500 דורהם, בהתאם לגודל המרפסת, בעלי נכסים ויזמים בודדים עשויים גם לקבל קנסות על שימוש לרעה במרפסות, אם הם מתגוררים בסביבה שנמצאת בפיתוח.

כביסה דובאי איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד