י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
שכר חברת הובלה ושירותי מנוף

בן 63 גנב גשר להולכי רגל באורך 18 מטר

אמריקני בן 63 גנב גשר להולכי רגל שאורכו 18 מטרים והזמין לשם פירוקו ונטילת חלקיו, חברת שירותי מנוף וכן חברת הובלות. האיש נעצר ועומד בימים אלה בפני כתב אישום

בן 63 גנב גשר להולכי רגל באורך 18 מטר
גשר הולכי רגל צילום: unsplash

גשר להולכי רגל שאורכו 18 מטרים, נגנב מעיר במדינת אוהיו בארצות הברית בחודש שעבר. המשטרה עצרה גבר בחשד לגניבה שעומד בפני כתב אישום. כך מסרה המשטרה.

משטרת אקרון באוהיו מסרה כי חוקרים שפעלו על פי מידע שקיבלו, מצאו את הגשר הנעדר מפורק חלקית בנכס שבעליו נעצר, הוא הואשם בעבירה של גניבה.

גשר 'אקרון', שנראה כמבנה דמוי לגו, נגנב די בקלות על ידי אדם שפירק את הברגים בקלות, וגנב את כל הברזלים היקרים. הגשר הורד מעל נהר מקומי בשנים 2003 כחלק מפרויקט שיקום אדמות ביצות ואוחסן בשטח הפארק מתוך כוונה לעשות בו שימוש חוזר עבור פרויקט מקלט לנשים מוכות.

המשטרה גילתה ב-3 בנובמבר שאלמוני הסיר את לוחות הגשר, וב-11 בנובמבר הם גילו שמסגרת המתכת הגדולה נלקחה.

"זה יכול לשמש למגוון דברים שונים, כמו גינון, או שהם יכולים להשתמש בו עבור איזה פרויקט הנדסי אחר, איזה פרויקט אחר בקנה מידה גדול", כך אמר קצין המשטרה מייק מילר לתחנת טלוויזיה מקומית.

גבר בן 63 הואשם בגניבה חמורה, לפי רישומי משטרת אקרון ובית המשפט. הרשויות טוענות שהוא שילם לחברת הובלות עבור שירותי מנוף והחברה אספה את הגשר ולקחה אותו למחוז אחר.

הגשר צפוי להישלח בחזרה לאקרון בימים הקרובים.

גניבה גשר הולכי רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד