י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ברקע איום הפינוי

הישיבה הגיעה לחזק בחומש: "מסירות נפש אמיתית"

כשבוע וחצי לאחר הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד, רבני ותלמיד ישיבת ההסדר מעלה אפרים הגיעו לישיבה בחומש - כדי לחזק את הבחורים, ברקע איום הפינוי | מנכ"ל הישיבה: "מסירות נפש אמיתית על ארץ ישראל ולימוד התורה"

הישיבה הגיעה לחזק בחומש: "מסירות נפש אמיתית"
הביקור בחומש צילום: באדיבות המצלם

רבני ותלמידי ישיבת ההסדר 'מעלה אפרים', עלו אתמול (שני) יחד לביקור של חיזוק והזדהות עם תלמידי ישיבת חומש, לאחר הפיגוע בו נרצח ונקטף יהודה דימנטמן הי"ד ובצל השמועות על כך שמתכננים לפנותם בזמן הקרוב.

תלמידי ורבני הישיבה הגיעו למאחז והצטרפו לאברכי הישיבה ללימוד סדר בוקר משותף. לאחר מכן יצאו התלמידים לסיור תמיכה וחיזוק בתלמידי הישיבה והתרשמו מנוף הבראשיתי הנשקף מהמאחז.

הביקור בחומש

ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, דיבר בפני האורחים על מסירות הנפש למען התורה וארץ ישראל, ראש הישיבה העלה על נס את יהודה דימנטמן הי"ד, שהיה מבכירי האברכים בישיבה, ומסר את נפשו בכל יום מחדש על מנת להמשיך ולקיים את הישיבה. ראש הישיבה ברך את התלמידים והזמין אותם לשוב ולהגיע לישיבה ולחזק את תלמידיה.

מנכ"ל ישיבת ההסדר מעלה אפרים: "זכינו לעלות ולהצטרף לגיבורי הכוח המיישבים את ארץ ישראל במסירות נפש. התלמידים זכו ללמוד סדר בוקר יחד עם תלמידי ישיבת חומש, לעשות סיור במקום ותצפית לנוף המטריף שרואים משם, ולראות איך תלמידים ואברכים נשואים לומדים שם, בתנאים לא תנאים".

"מי שרוצה לראות מהי מסירות נפש אמיתית על ארץ ישראל ולימוד התורה מוזמן להגיע ולראות בעיניים את מה שקורה שם", קרא המנכ"ל לעלות.

חומש יהודה דימנטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד