כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"תפסיק לשקר"

סמוטריץ': "בנט לקה באלצהיימר; לא איתנו"

חבר הכנסת סמוטריץ' תקף את ראש הממשלה בנט שניסה להאשים אותו בריאיון לפינוי בעבר של היישוב חומש. "אין מנוס מלקבוע שהאיש לקה באלצהיימר והוא כבר לא איתנו"

סמוטריץ': "בנט לקה באלצהיימר; לא איתנו"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בראיון שהעניק הבוקר (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט ברדיו הוא נשאל על פינוי היישוב חומש, והאשים בכך את יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת סמוטריץ', למרות שגם הוא ישב לצידו באופוזיציה.

בראיון הבהיר בנט כי "הישיבה עומדת במקומה". וטען כי היישוב פונה כבר כמה פעמים במהלך השנים. "לדעתי", אמר ראש הממשלה, "פעם אחרונה זה היה בממשלת נתניהו-סמוטריץ', כשהייתי באופוזיציה".

עובדתית דבריו של בנט אינם נכונים, שכן סמוטריץ' מעולם לא היה שר בזמן שבנט ישב באופוזיציה, התקופה היחידה בה סמוטריץ' כיהן כשר ללא בנט לצידו, הייתה כש'הימין החדש' לא עברה את אחוז החסימה, אבל אז הייתה ממשלת מעבר שלא פינתה באותה תקופה שום יישוב.

בציוץ בטוויטר תקף חבר הכנסת סמוטריץ' את ראש הממשלה נפתלי בנט: "אין מנוס מלקבוע שהאיש לקה באלצהיימר והוא כבר לא איתנו...", לעג יו"ר הציונות הדתית לטעות המביכה של ראש הממשלה.

חבר הכנסת בן גביר אמר: "מעבר לסטירה הלוגית בדברי בנט, הרי שמהיכרותי עם בצלאל סמוטריץ', אין מצב שהוא לא היה עושה עניין מגירוש יהודים. בניגוד לבנט, בצלאל הוא איש עקרונות שוויתר על כיסא, כדי לא למכור את מדינת ישראל. בניגוד לבנט, ארץ ישראל חשובה לבצלאל. בקיצור בנט - תפסיק לשקר".

גם חבר הכנסת אבי מעוז, יו"ר מפלגת 'נעם', תקף בחריפות ואמר: "זאת הנדסת תודעה משולשת. גם בניסיון המיתוג השקוף הזה של 'ממשלת נתניהו סמוטריץ', כאשר כידוע, כשסמוטריץ' כיהן כשר בממשלה, בנט היה שר הביטחון, וממילא הפינוי היה באחריותו. גם בשקר כאילו הרס בתי משפחות ופנימיות זה לא הרס של חלק מהישיבה".

בצלאל סמוטריץ' נפתלי בנט חומש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד