כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
קורע לב

הילדים החזיקו את ידיו של האבא והתחננו: ״בבקשה אל תעזוב אותנו״

סיפור נורא ומצמרר על אברך שהיה שקוע באוהלה של תורה אך ביום אחד הסתלק לבית עולמו לאחר מחלה קשה ל״ע. היתומים מתקשים לשרוד, אין להם יום ואין להם לילה. כעת, רגע לאחר הטרגדיה, אנו מחוייבים לסייע

הילדים החזיקו את ידיו של האבא והתחננו: ״בבקשה אל תעזוב אותנו״
מחזיקים ידיים צילום: freepik

הם היו משפחה מאושרת ושמחה, כזו שלא חלמה אי פעם שטרגדיה נוראה כזו תנחת עליהם במפתיע. האבא היה עובד השם אמתי אשר השקיע את כל כוחותיו בעסק ולימוד התורה הקדושה, האמא - עקרת הבית, ניהלה את ביתה ביד רמה ודאגה לצרכי ילדיה בכדי שבעלה יוכל לשבת וללמוד ללא טרדות הבית חלילה.

הימים עברו בזה אחר זה, החיים היו נראים מאושרים לנצח, אבל אז האבא היקר, האבא האהוב החל לחוש ברע. תחילה היו אלה כאבי בטן חולפים, אך בתול חודשים לא רבים הכאבים הפכו לבלתי נסבלים. האב, אשר היה שקוע ראשו וכולו התורה המשיך לשקוד על דלתי עבודת השם, תוך כדי שהוא מתעלם לחלוטין מה יסורים הקשים שהחלו לפקוד אותו מידי יום, מידי שעה.

לחצו כאן לסיוע ליתומים הרבים בשעת מצוקתם>>>

יום אחד הוא כבר לא להמשיך ולסבול את מנת יסוריו. הקושי היה בלתי נסבל ובלית ברירה הוא פנה לרופא המשפחה אשר בסבר פנים חתומות שלח אותו במהירות לבית החולים בכדי שיערכו בדיקות מקיפות. אברך המשי הגיע לבית החולים כשהוא תשוש לחלוטין, שם שעות לא רבות לאחר מכן בישרו לו את הגרוע מכל - המחלה הנוראה מקוננת בגופו ל״ע.

מאותו הרגע חייו השתנו לבלתי היכר. אם עד היום בתו היה בית מאושר ושמח, מאותו היום ואילך כולם נכנסו לעצבות. הילדים היו קמים בכל בוקר נגשים לאבא, מחזיקים בו חזק חזק ומסרבים להיפרד. בדמעות הם היו מבקשים ממנו, ״אבא אנחנו רוצים אותך איתנו, בבקשה אל תלך. תהיה חזק״.

אבא היה חזק, אך אז בפתע פתאום הוא עלה בסערה השמיימה, מותיר מאחוריו שורה של יתומים שאין להם יום ואין להם לילה. משפחה שלמה שעומדת על סף קריסה, משפחה שלמה שאין לה מנחם. זו בהחלט טרגדיה נוראה אך זה רק סיפור אחד מתוך שישה טרגדיות נוראיות שהתרחשו במהלך השבוע האחרון, נורא ואיום! שישה טרגדיות, שישה משפחות שנחרב עליהם עולמם בשבוע אחד בודד.

לא עת לחשות, כעת זהו הזמן שלנו לעשות את הצעד המתבקש ולסייע לכל אותם משפחות אשר נותרו לבדם, אשר איבדו את אבא או אמא ככה ביום בהיר. הקושי שלהם הוא נורא ואיום וזהו ההזדמנות שלנו לסייע להם מעט ולעזור להם לעבור את התקופה הנוראה הזו. מן הטרגדיות האלה אסור לכם להתעלם, תירמו כעת.

לחצו כאן לסיוע ליתומים הרבים בשעת מצוקתם>>>

ילדים יתומים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד