כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הותר לפרסום

ב'שומר החומות': יידה אבנים לעבר רכב שבעליו הזדהה כיהודי

אוסאמה טלאלקה, בן 22 תושב חורה שבנגב, נעמר בחשד למעורבות בהפרות סדר אלימות שהתרחשו בחודש מאי האחרון, במהלך מבצע "שומר החומות" | טלאלקה חשוד כי היה מעורב, יחד עם נוספים, בידויי אבנים בצומת חורה, לעבר רכב בו נהג אדם אשר הזדהה כיהודי בחסימה מקומית אותה הציבו החשודים

ב'שומר החומות': יידה אבנים לעבר רכב שבעליו הזדהה כיהודי
התפרעויות מול חיילי צה"ל צילום: Hassan Jedi/Flash90

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומחלק פח"ע בימ"ר נגב של משטרת ישראל, נעצר לחקירת שב"כ אוסאמה טלאלקה, בן 22 תושב חורה שבנגב, בחשד למעורבות בהפרות סדר אלימות שהתרחשו בחודשי מאי האחרון, במהלך מבצע "שומר החומות".

בחקירה עלה החשד, כי במהלך אירועי "שומר החומות", החשוד היה מעורב, יחד עם נוספים, בידויי אבנים בצומת חורה, לעבר רכב בו נהג אדם אשר הזדהה כיהודי בחסימה מקומית אותה הציבו החשודים, וכן בהשלכת אבנים לעבר ניידות משטרה ורכבים חולפים בצומת חורה, ביחד עם נוספים וזאת תוך גרימת נזק וממניע לאומני.

כן עלתה מעורבותו של החשוד בהבערת צמיגים על ציר תנועה.

עם תום מלאכת החקירה, כלל חומרי החקירה בעניינו של החשוד אוסאמה טלאלקה הועברו לפרקליטות והוגשה הצהרה בדבר הכוונה להגיד כנגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

"שירות הבטחון הכללי ומשטרת ישראל יוסיפו לפעול למול מי שמבקש לפגוע בביטחונם של אזרחי ישראל לשם מיצוי הדין עם המעורבים בעבירות ועל אף חלוף הזמן בשל חומרתן", נמסר.

יידוי אבנים שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד